fredag 30 januari 2009

Julafton denna vecka!

Julafton kom tidigt iår för min del =)
Min vecka då jag började med "allvar" med både kondition och kost har gott kanon! Såhär såg min vecka ut:
Måndag: Morgonprom, Löpning, Biceps/Triceps
Tisdag: Morgonprom, Bröst
Onsdag: Morgonprom, Löpning, -träningsfri- endast mage när jag ändå var nere på gymmet..
Torsdag: Morgonprom, grymt Rygg/Baksida axelpass
Fredag: Morgonprom, Löpning, Axlar
inför Lördag: Morgonprom, Förmiddag Bröst,eftermiddag Ben
inför Söndag: Morgonprom, Biceps och triceps
Vilar löpningen under helgen så jag inte "tok-kör" såhär i början och får ont i lederna.
Kosten fungerar skitbra också legat på ca 17ookcal intag förutom idag fredag då jag ligger på 1900. Jag förväntar mig inte något resultat förrän om ca tre veckor. Då vill jag antingen gått ner i vikt eller blivit fastare i kroppen. Märker jag inga resultat får jag ringa "Poolia".
Vad menar jag då med "Julafton" kan man undra? JO, dels att min träningsvecka gått över förväntan och i början av veckan kom min CD med bilderna som jag tog i Sthlm, mitten på veckan kom Säsong 2 med Stolstollarna och slutet på veckan kom CD med gymbilderna som togs i helgen. HURRA! Snacka om att jag har skivor att gå igenom i helgen.
Återhämtningsbild ifrån löpbandet

2 kommentarer:

  1. haha klenar på löpet, trodde inte jag om dig =P.. krockar inte sönda månda något madde?? keep on keeping on!!

    kram

    // José

    SvaraRadera
  2. José: "ler" står där och hänga bränner jag inga kcal på =D

    SvaraRadera