fredag 16 januari 2009

Det är ju så poppis med "smyg-premiärer"!

Så det har även jag haft idag =) Jag ska egentligen inte påbörja mitt projekt förräns i februari men jag tycker allt känns så bra så varför ska jag vänta när jag känner mig så taggad?
Därför så har jag varit ute och sprungit imorse! En liten smygpremiär =)


Igår kväll förberedde jag mig och la fram joggingkläderna och plan B var att skulle det vara kasst väder skulle det få bli löpbandet. Att det var minusgrader imorse hade nog hindrat många men inte mig! Det kändes grymt bra och jag sprang i 45 minuter, ingen aning hur långt men det är ungefär samma sträcka jag kommer springa framöver. Men när jag blivit mer van och det blivit lite ljusare ute kommer jag öka sträckan, förnärvarande är det så mörkt i spåret och inte upplyst på alla sträckor. Mitt löpsteg kändes riktigt lätt men det brukar det göra de första gångerna och sen kommer väl verkligeheten i kapp en. Jag känner att jag kommer lägga löpningen påå morgonen för då är jag som piggast och jag har inte så mycket vätska i kroppen heller. Dessutom skönt att ha det avklarat och sen ha det roligast kvar på kvällen som är styrkepassen. Strax efter 9 var jag grymt trött på jobbet dock men någon timme senare var jag piggare än piggast =) Kände mig nästan "speedad" och jag hade nästan glömt bort hur skön känslan är efter jag sprungit och som sen vara hela dagen. Kvällens ryggpass körde vi riktigt bra! Två chinsövningar, enarmsrodd i C.C, lastdrag smalt handtag, och rodd med stång. Baksida axel med rep samt på lutande bänk. Samtliga övningar i 4 set. Kände mig grymt stark idag! We talking flow!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med smygpremiär! :)Jag hoppas du är rädd om dig i spåret dock! Tycker inte om att du är ute själv när det är så mörkt :(

    SvaraRadera
  2. Eva: Vad gullig du är! det blir ljusare när vi ställer om klockan och det gör vi snart! =)

    SvaraRadera