tisdag 5 januari 2010

Back on track

Tänk att det just var lite shopping kroppen behövde igår för i förmiddags var jag åter på "bandet" och sprang mina 6 km på 12,0 och 1,5 km på 7,0 som nedvarvning i mina nya Adidas-skor och det kändes riktigt bra igen! I eftermiddag fick jag också ett gott rygg-pass och två övningar för baksida axel. Gick på bandet med 3% lutning på 6,9 i 22 minuter. Det är så roligt! Jag har kommit över min platå av frustation och nu kör jag bara gärnet och väntar ut kroppen i den tankten den vill ta det. Jag har faktiskt ingen brådska för det är ju bara januari och jag kommer fortsätta med mitt upplägg jag trivs med. En stor anledning till att jag lyckades besegra/acceptera min "frustration" sen en tid tillbaka var att jag hittade en sån grym träningsinspiration till att verkligen prestera i gymmet ifrån "Grym-Heidi" som jag kallar henne. För hon är gryyymt cool!
Look at this och snacka om att man själv får ny inspiration och att vara så vältränad och stark samtidigt behålla denna kvinnlighet är glamoröst! Bra slit damen och så roligt att se, jag önskar henne all lycka 2010! jag har fått en till inspirationskälla!!!! Thank you ladie för jag fått mer attityd i gymmet =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar