lördag 24 januari 2009

En avbockning i planeringen!

Nämligen konditionen! Nu har jag kommit igång med den och det känns härligt. Nu gäller det bara att justera kosten också som blir nästa steg. Äter på tok förstora portioner framförallt när jag kommer hem efter träning och på mina träningsfria dagar. På jobbet är det bra däremot för d jag har alltid med mig en låda och när den är slut är det slut. Går liksom inte att småäta ifrån några grytor eller småäta som jag har så lätt för när jag är hemma. Man vet ju vart man förvarar cashewnötterna och den 86% chokladen som krispar så fint när man tuggar precis som om man var med i en reklamfilm.....i vilkat fall som helst känns det bra att vara igång med löpningen och det får gärna tuggregna varje morgon nu =) Kosten som sagt nästa projekt.
Dagens inhandling av kost blev följande:
Jag läste för övrigt en intressant notis i senaste numret av Fitness Magazine att att bästa dagen för "pizza-bagarna" är, till min förvåning Nyårsdagen! Haha, hur ofta har man inte hört nyårslöften gällande kost hit o dit och så toppar Nyårsdagen pizzaförsäljningen! Första maj är god tvåa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar