torsdag 15 januari 2009

Inte riktigt som jag har tänkt mig....

oj jag är riktigt sliten i kroppen! Men det är positivt! skön känsla. Är öm lite här och där känner jag, så idag behövdes vilan. Känns att jag kör tungt nu. Imorgon hoppas jag krafterna är tillbaka för jag ser fram emot morgondagens ryggpass med chins och andra övningar som jag har planerat för tillsammans med baksida axel.
Mina träningsfria dagar blir alltid så hafsiga. Jag måste hitta strukturen även dessa dagar.
Tack och lov att de är få =) ytterliggare en sak jag får lägga till på min att göra lista till helgen...det är så mycket som ska hinnas med så jag redan börjar känna mig stressad. Nä så illa är det väl inte för det är mest småsaker som bör göras men det är så lätt att glömma.

Jag ska planera vilka övningar jag vill plåta i gymmet till nästa helg. Jag ska gå dit som ett vanligt träningspass då det är meningen som vardasbilder. Jag kommer inte tömma mig på vätska heller utan vara precis som "vanligt". Ska bli superkul att ta nya bilder till sommaren också och utvärdera om jag lyckats eller inte med mitt träningsupplägg och diet. Däremot kommer jag då försöka mig på en vätsketömning för att försöka få ytterliggare tryck i kroppen men då använder jag mig av lätta vikter istället och bara försöker hålla cirkulationen igång. Nästa veckas bilder kommer bli lite mer "pain"-bilder så jag kommer nog inte visa mina vackraste ansiktsuttryck.
Fredag imorgon och det ska bli så skönt! Behöver verkligen vila upp mig och ta det lugnt på "mitt" sätt.
Min ryggtavla, den första från maj 2007 och den andra från mars 2008. Köttade till mig de 10 månaderna lite. Det är roligt att ta lite bilder så man följer sin utveckling.

11 kommentarer:

  1. äh,hoppas det går bra att träna även om inte vi tränar ihop längre..har precis kommit hem fr ett fetepass(bröst)..imorgon ska jag oxå köra rygg.;(hoppas ni e klara med chinsräcket då..så tråkigt att behöva putta bort er då.störst går först..hehe

    SvaraRadera
  2. Bamse: haha you wish! Det är ju bara att kittla dig lite när du hänger där =D vilken rolig syn jag gick nu! ses imorgon!

    madeleine andersson

    SvaraRadera
  3. sen vaknade du.-det va bara en dröm.vilken färg har din värld när du vaknar?*asg

    SvaraRadera
  4. Vilken är från 2007...

    SvaraRadera
  5. Bamse: ditt as*garv
    Anonym: den första

    Madeleine Andersson

    SvaraRadera
  6. ja,jag vet.kan inte hjälpa det,min vän:)

    SvaraRadera
  7. Kul med lite nya träningsbilder. Hoppas det blir i bar överkropp som vi gör på Le grand!

    SvaraRadera
  8. Jerry: Kul du tycker det! Kommer bli mer av det framöver när jag påbörjar "resan". Ses på gymmet i helgen? =)

    SvaraRadera
  9. Ja tänkte faktiskt ta en runda nu när det är gratis. Får plocka fram cykeln å trampa dit. Blir ett ryggpass troligen. såg du kört det redan men ska nog visa vem som dominerar i chinsräcket

    SvaraRadera
  10. Jerry, sluta försöka spela straight. Ingen går på det. I sommar är det enbart speedos som gäller på grand. Sedan planerar Ola att vi ska göra som coleman längst ronnebygatan, när det är gågata, dvs utfall längst med vägen!

    /Richard

    SvaraRadera
  11. Jerry: Jaglämnar med vara händer över chinsräcket idag. Uppvärmt och klart =D
    Richard: Jag ser fram emot denna sommar =)

    Madeleine Andersson

    SvaraRadera