tisdag 5 januari 2010

Allmän info om mig

Namn: Madeleine Andersson
Bor: Född och uppvuxen i Kalmar men bor i Karlskrona sedan några år tillbaka men känns som jag är påväg "hem" igen =)
Familj: Ensamstående
Längd: 1.70 cm
Vikt: 63-57
Kör: BMW Compact från 2004
Intressen: Resa, kost, mat, fotografera och umgås
Jag är: Glad, spontan, nyfiken och älskar att få andra att skratta.
Mina ord: "Se alltid till att ha en underhållande vardag"
I min MP3:a: Dance-music och P!nk
Jag skulle vilja: Laga mat med Tina Nordström, käka middag med Joel Kinneman, lära mig showdance och toka runt med P!nk! Bo i Californien.
Mina förebilder: Helene Ahlson och Dolph Lundgren han är så cool!
Favoritmat: Grillat och hemlagat med bra råvaror, kryddstark och älskar fisk.
Gym: Kraftverket Gym i Kalmar/Färjestaden, Malkars Västra Kalmar och Wellness Studio i Karlskrona.
Kosttillskott: Framför allt proteinpulver som jag intar direkt efter träning. Älskar mat därför får jag i mig det jag behöver (och lite till) genom moder natur =D Märken jag gillar är Gaspari, ON och Bodyscience.
Varför stryketräning: Flyttade ner till Karlskrona och behövde något att göra på kvällarna och träffa lite annat folk. Fanns inte så mycket att göra här upptäckte jag speciellt på söndagar då allt är stängt. Mitt första gym var Alex och köpte mitt kort där juli 2006.
Roligaste muskelgrupp: Rygg
Svårast att hålla sig borta ifrån vid diet: Bröd, bakverk, nötter och choklad, och att hålla ett lågt intag generellt över en längre period då jag är ett "matvrak" , så egenligen det mesta =D

Mer avslöjar jag inte =)

2 kommentarer:

  1. Vad kul att få lite info om dig, läst om din blogg ett tag och den är så motiverande!
    Mia

    SvaraRadera