lördag 10 september 2011

Fiiiin Lördag

Efter en framgångsrik första vecka med bra kost och utan socker är det idag höjar dag!




Den inledde jag med en underbar hotellfrukost på Scandic med goda mackor, färska frukter, fil med äppelmos och flakes med nötter, kokta ägg, och pannkakor!

En bra laddning inför mitt pass med Anders! Jag älskar att få slita!
Kvällen har jag smaksat på nyheter ifrån Fazer, turkisk peppar vulcano och Polly Rocks, hittade denna påse i början på veckan som jag fick avnjuta idag. Idag har jag också gjort en inverstering, nämligen i en skateboard =) så min kväll har spenderats på brädan, jag får liksom mina ideér ibland. Det var väl sådär 20 år sedan jag stod på en bräda sist..OMG....

EDIT: Polly verkligen Rocks! Flera sådana på lördagar, svar JA!

Turkisk Peppar Vulkano, också riktigt goda! Det görs bara goda nyheter nu för tiden!

Båda nya lakrisfavoriter!

4 kommentarer:

  1. Var polly-sarna goda? Kanske vore nåt att avnjuta i Sthlm till helgen.

    SvaraRadera
  2. Eva: Gudomliga! Som lakris-puck ungefär fast utan "kyla" =) Måste du verkligen smaska på och tänka på mig både vid smaskadet och när du går på Stockholms underbara gator!!

    SvaraRadera
  3. http://www.jordenrunt.nu/resa/index.php/2011/09/01/gratis-rundturer-i-godis-och-chokladfabriker/

    SvaraRadera
  4. Anonym: oj! ska läggas på minnet, vilken bre resesida du hittat!

    SvaraRadera