torsdag 30 juni 2011

Nyheter Kesella Test!

Dessa produkter är verkligen tummen UPP! Båda smakerna har en tydlig fräsch och krämig smak. Jag gillar när det är bitar av frukterna vilket båda podukterna också har. Känns liksom ÄKTA! Nu åt jag bara direkt ifrån burken som var härligt somrigt och jag kan bara tänka mig hur gott det också hade varit med kesellan på en pannkaka, våffla, som ett mellanlager i tårtan eller som en sås till någon bärpaj eller bara till favoritfrukterna.

Men för min del var jag så nöjd med enbart kesellasmaken.

Ska jag finna något negativt så är det energivärdet. Tycker 160 kcal på 100g är ganska mycket. Utöver det kommer jag absolut köpa hem dessa smaker igen. Jag ser fram emot Arla Kökets nästa smak!

2 kommentarer:

  1. Rabarber är riktigt goda!
    Perfekt till rabarberpajen!

    SvaraRadera
  2. Anonym: Härligt! Och hallonen till hallonpajen då?!! =)

    SvaraRadera