lördag 24 september 2011

Idag var det nära!

Hade förmiddagens Boxningspass på Wellness i Karlskrona med bästa intruktören Niklas Månsson fortsatt i 5 miuter hade spyan kommit! Haha, ja faktiskt!
Totalt 5 stycken vana lördags-Fighters var vi idag så intensiteten var hög och vi kunde nyttja hela salen med att springa och använda fotarbetet. Riktigt gott och kul och egentligen ska ju var pass vara på denna nivå. Det är en go känsla ändå tycker jag. Däremot ska jag byta min Frukostbuffédag till söndag när det är Box. Kände väl att maten inte riktigt hunnit smälta innan det var dags. En härlig start på lördagen på alla olika sätt och slutet kommer bli gott också när jag är bjuden på Kalopps ikväll! Jag älskar husmanskost och mycket annat som man kan äta =). Tack underbara Millan för du skämmer bort mig så! =)
Fler bilder ifrån gårdagens session!
Burr Burr det blev lite fuktigt och kallt mellan skurarna!

6 kommentarer: