söndag 11 januari 2009

Jaha....Arlanda....

har jag hamnat på nu och ska åter hemåt och en ny hel arbetsvecka att se fram emot. Tänk att tiden går så fort när man har roligt. Jag är supernöjd med min helg så jag kommer leva länge på detta. Jag har smaskat på två kycklingspett precis för jag köpte såklart med mig några innan min avfärd. Några vegitariska spett också så jag har min matlåda för morgondagen räddad också =) Ja det krävs alltid planering mina vänner!

Igår körde jag ett ryggpass på gymmet och idag körde jag axlar. Det roliga var att det var inte så många i förmiddags men jag kände mig hela tiden så iaktagen. Vart jag än befann mig i gymmet såg jag något i ögonvrån mot mig! Ah jag får väl titta tilbaka då tänkte jag och så blev jag så full i skratt för det var ju jag själv! Det finns så himla mycket speglar i massa olika vinklar så var det mig själv jag förföljde =) De har perfekta extra-vikter som är som magneter, jättesmidiga att fästa på magasinen. Istället för att hålla på att krångla med att lägga på extra hantlar.

Idag har jag investrat i nya löpskor som jag ska ha nu när det är slaskig och när jag behöver en mer vattenavstötandesko. Vart lite trött på shopping sen faktiskt så efter en senare lunch som avnjöts tillsammans med en kompis på Kungshallarna där jag åt favoriten lammfilé med röror av kyckling, abugine samt valnöt, gick vi på bio. Jag gillar Wallanderfilmerna så det var "Hämden" vi såg. Vi satt ganska långt fram för han hade inga glasögon med sig, haha! =)
Jag tyckte den var superbra fram till slutet av filmen där jag blev lite besviken.....men jag rekommenderar den ändå till alla som gilllar svenska polis-serier. Heltklart sevärd. Inte samma klass som Livvakterna för den tycker jag är en bland de bästa svenska filmer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar