måndag 26 januari 2009

Testbilder!

Jag har redan fått några "prov-bilder" som vi tog i helgen, bra jobbat Per!
Jag ser verkligen "pluffsig" ut och jag behöver verkligen tappa kilon för att komma i samma form och bli tajt i kroppen. Mer "köttig och vidd" på ryggen nu. Dags att tajta till den nu!

Visst är jag starkare nu än vad jag var för ett år sedan så jag hoppas att jag inte blir lika tunn denna gången utan ändå lyckas behålla massa. Nu har jag fått lite självinsikt hur jag ser ut och nu är det dags att börja och se till att gilla det jag ser och framförallt trivas i min kropp. Det har jag inte gjort de senaste månaderna så därför är det idag starten med både löpning och kost! Har bara tjuvstartat lite med löpningen och tagit bort socker från vardagarna men nu är det även goodbye till mina cashewnötter då jag inte har ett normalt förhållande till dem så får jag hålla mig till en skopa på en lördag. Köpa färdiga påsar går fetbort! Nu vill jag inte vara "Michellin" längre utan "slim". Ådror och markeringa fram tack!

6 kommentarer:

  1. feta köttstycken du har fått på ryggen,sess.du ser...det lönar sig att köra chins..vänta bara tills midjan krymper oxå.feeeet v-form....o man ser fibrerna på latsen.

    SvaraRadera
  2. Den ryggen ser man ju vart den är på väg.....
    mot måååål! (fulländning):P

    SvaraRadera
  3. Jens: Jag hoppas du har rätt! Du får ha lite koll på mig =D

    SvaraRadera
  4. Ja domdär nötterna asså... måste lägga av.. e fan dom som sitter på magen :-(

    SvaraRadera
  5. Johanna: Ja de gör ju en helt tokig! Det är ju så galet gott..=/

    SvaraRadera