fredag 23 september 2011

Lyckad dag!

Imorse hade jag hoppats att jag vaknat upp som Hulken! Stor, hård och deffad! Så klart inte den gröna färgen! Jag gjorde dessvärre inte det men det blev en lyckad session ändå trots 13 grader och regn emellanåt då vi satt i bilen och kollade bilderna och planerade inför nästa shoot.
Vädret är "Far away from California"! Men jag måste acceptera att hösten nu ÄR kommen... Det var Patrik ifrån Staunsfoto som jobbade ihop idag. Jag gillar snabba fotografer för jag har redan fått några smakprov, här kommer dem! Tack Patrik för en underhållande eftermiddag och kväll!

2 kommentarer:

  1. Tack själv alltid kul o jobba med dig och denna gång fick vi verkligen till det riktigt bra. Du är riktigt snygg på många av bilderna :-). Så det blev en kul avslutning på veckan tack vare dig. Tack.

    SvaraRadera
  2. Patrik: Ja vi lägger ribban högre och högre varje gång! Hur ska detta sluta tro?!!
    Bra jobbat och ser fram emot nästa projekt! =)

    SvaraRadera