fredag 2 januari 2009

Jag hade faktiskt också velat spy av utmattning....

ja det var faktiskt var min kompis gjorde när vi körde ben igår! Är det någon muskelgrupp jag kan må illa av att köra så är det ben. Det är så stora muskler och mycket pressövningar och kör man även dropset så brukar jag få gå runt papperskorgarna men det har inte gått längre än så. Jag ser det dock som en merit om det skulle inträffa så om jag ska vara ärlig, vilket jag ska, så var jag faktiskt lite avis på att jag inte gjorde det, Haha. Vi började köra baksidan, liggande, sittande och med stång. Därefter gick vi på framsidan med hacklift stående brett med tårna lite pekande utåt, liggande benpress med smalare position och som avslutning dropset sittande.
Och att benen vinglade efter detta pass precis som jag skrev igår var det inga tvivel om. Jag går alltid riktigt illa efter.....här kommer bilder från gymmet i Kalmar och hackliftbilden blev visst lite mer "porrig" än vad jag tänkt mig, hehe...(kändes att det var ett benpass igår kan jag säga) det är inga skönhetsbilder men det kan det inte bli när jag tar i....jag ser tyvärr ut sån =( tyvärr är bilderna tagna med mobilen för jag glömde kameran, jag kan väl få skylla att det är pga det som jag inte blev bättre än såhär?
Dagen pass körde vi axlar och det blev sista Kalmar-passet för denna visiten...lite trist...det är ett riktgt bra gym där många tränar seriöst för man får väl tillhöra den kategorien iallfall.








Nu är det bara en månad kvar tills "pimp by body"-starten börjas!

4 kommentarer:

  1. Tycker fler sånna där hackliftbilder skulle vara på sin plats...;)
    Sjukt imponerad av ditt go, önskar jag hade hälften av det! :)

    SvaraRadera
  2. Robba: haha, du är för go! finns ju andra maskiner som är bra också...den som jag brukar kalla för "gyn-stolen", asgarv *

    SvaraRadera
  3. Hm va sugen jag blev på att gymma lite nu....när är du i stan nästa gång? ;)

    SvaraRadera
  4. Robba: Kul att jag kan inspirera!! Hör av mig när jag kommer hemåt, du vet jag kommer inte infinna mig så fota i baren framöver..hehe

    SvaraRadera