lördag 3 januari 2009

Time Flies!

Mindre än en månad kvar, shit alltså...nästan så jag börjar bli lite nervös inför min "resa" som jag nu börjat kalla "Pimp my body" ett underbart uttryck ifrån min träningsvän! Jag hoppas kunna komma i mina "diet-linnen" igen, inte så roligt att använda dessa nu när jag känner mig så "sladdrig". Jag tror att jag behöver gå ner ungefär 5kg eller till 75 cm kring midjan,. Jag fokuserar inte så mycket på siffror utan bara jag är nöjd med mig själv och att mina markeringar kommer fram men jag tror jag kommer hamna där kring.
Här kommer lite träningsbilder ifrån dagen. Förmiddagens pass tränades triceps, övningar som pushdown med brett grepp, omvänt grepp med handtag, rep nedre trissan över huvudet, "kulan" och avslutade med en sittande pressövning i maskin.





Eftermiddagspasset fokuserades på biceps. Z-stång smalt och brett grepp, rak stång med brett grepp, hantlar, och hantag i c.c.
Såhär ser gymmet ut i Karlskrona.

Nästa vecka åker jag till Stockholm och det ska bli kul att se vad Adidas-huset har att erbjuda denna gång =) samt att jag funderar på om jag ska boka tid hos Pauluns Näringscenter för Bodpod-test. Jag gjorde denna mätningen i oktober men nu ställer jag mig frågan om det är värt att lägga dessa pengar på detta test igen. Man mäter muskelmassa och fettprocent bland annat. Det är ju trots allt bara en siffra och det är ju ändå viktigare hur jag själv känner mig och hur jag har för syn på mig själv. Jag har lite tid till att fundera över detta. Samtidigt är det ganska kul med statistik.....jag ska även träffa en kompis ifrån gymnasiet där uppe så det ska bli skoj!
Snön har fallit här hela eftermiddagen......

5 kommentarer:

  1. du passar i kepan,tess.roligt pass idag.kul o ha dig hemma igen..

    SvaraRadera
  2. Bamse:riktigt skoj att se dig igen! tack för dagens pass och jag ser så fram emot morgondagens ryggpass. =)

    SvaraRadera
  3. ryggpass?.du menar att du vill ligga på rygg på passet?:)hehe

    SvaraRadera
  4. Bamse: Ja men vad trodde du???!!! haha

    SvaraRadera
  5. äääääh,jag vet int....heheh..

    SvaraRadera