söndag 12 december 2010

Makalös Helg!

Tillbaka i söder efter en underbar helg med mycket skratt, vackra kroppar, lite sömn, mycket dricka och mat, och mycket hissåkning då vi bodde på Gothia och hissarna går lite märkligt ibland även att bara finns upp och ner att välja =). Under fredagen chillade vi runt på stan och käkade på favoriten Paprika i Nordstan och shoppade a lot =) på kvällen besökte vi vår grekiska favorit Athena. Vi är alla av samma sort som prioriterar samma saker och är lika i sättet så våra resor blir verkligen TOPP!
Helgen spenderade vi mest i Kongresshallen där tävlingarna hölls och man anpassar sin dag efter alla aktiviteter som finns att titta på och försöka få lite tid emellan till att äta. Det fungar utmärkt då maten på Livingroom, som är restaurangen på Svenska Mässan serverar riktigt bra mat. Gedigert salladsbord och bra varmrätter. På kvällen käkade vi på Gothia och det är riktigt bra mat även där- Så tryggt att veta att maten är bra! Det är faktiskt viktigt. Gillar man räkor är deras räkmackor att rekommendera! För bästa känsla ska den intas högst upp på Heaven 23.
Samtliga tävlande gjorde entré med "boxar-rockar", sen åkte de av och visade upp fantastiska resultat efter hårt slit i både träning och kost en lååång tid! Alla som ställer sig på Line Upen är vinnare helt klart!Denna tjej är ifrån Ronneby men tävlar för Norrköping otch tog hem guldet i sin klass!
Heidi från Olofström tar hem priset som Bodys omslagsmodell på den kvninnliga sidan.
Klart jag röstat på henne och stort grattis!!!! och det kändes också som jag vann då såklart =)

På lördagskvällen körde vi loss rejält och dansade loss på Park Lane som aldrig förr. För mig finns det inget mellanting utan antingen On or Off. Denna afton var det On och jag hade mycket roligt i min nya klänning som Sonja Aldén sen lämnade tillbaka till mig, ha! Partade först på hotellrummet och förutom vi från Karlskrona kom partysugna grabbar från mitt gym i Kalmar och en av killarna i Mönsterås fast det är ju samma gymägare också så vi hade en grym afton!
Vi väntar redan till nästa års Fitness Festival! Men först ska jag nu med ny frisk motivation fundera lite över att bra mål inför nästa år och hur jag ska göra för att nå och uppnå det!
Tack hela festivalen, tävlande, hotellet och alla goa människor för toppenhelg!

2 kommentarer:

  1. är det verkligen roligt att titta på sånt?

    SvaraRadera
  2. Anonym: Åh det är en fantastisk stämmning!
    Hög bra musik inne på tävlingarna av dem som har egna program, ute bland montrarna och scenen också musik och mingel och shopping så klart =) en mycket härlig tillställning där alla som samlas där delar samma intresse och alla glada!

    SvaraRadera