lördag 10 januari 2009

Jag har det så kul så jag saknar ord!

Då råkade jag visst ha träningskort även i Stockholm =) När jag ändå brukar träna när jag är här uppe och gymmar alltid på samma gym så kände jag att varför köper jag inte ett kort?! Jag trivs på gymmet och de är trevliga. Det är klart man vill vara medlem då! Numera har jag kort i Karlskrona, Kalmar och Stockholm =) Känns som jag har en bra och stabil framtid!
Klart jag gärna lägger pengar på mig själv och det jag tycker om så varför inte?!
Man ska alltid göra saker som känns rätt och göra det man vill och må bra av. Är jag rastlös och vill åka iväg, ja då gör jag det. Man ska alltid göra det man vill! Vänta aldrig, gör det nu!
Efter morgonens gymträning traskade jag till mataffären och köpte med mig lite kycklingspett och goda röror som jag smaskade på efter träningen. Mataffärerna här med sina delikatess-diskar är rena himmelriket för mig!

Jag och min kompis tog en fika på söder på dagen, Muggen, härligt ställe där vi smaskade på underbar Brownie och morotskaka och pratade massa minnen och hur vi skulle lägga upp vår kväll. Vi gick i lite affärer och jag köpte lite blandade grejor i bla affären Granit som är en trevlig affär med mysiga och praktiska prylar. I eftermiddags käkade vi buffé på Östermalm på Örtagården som är så fantastiskt! detta underbara ställe upptäckte jag sist jag var i här och vill gärna dela mina upplevelser. Hur god mat och hur fräscht som helst. Himla roligt att jag kunde bidra med något som hon inte hade varit på som bor här.
Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen och ta mig bort till söder igen där hon har en mysig lya och vi ska dricka lite vin och återigen.....äta.......haha, ja om två timmar rymms nog kycklingspett och kycklingröran vi köpte på ICA =) vad vi sen hamnar ikväll får vara lite ovisst. Inget dansställe (även att det verkligen skulle behövas efter goda bakverk och mat) utan mer någon bar. Jag vill inte det ska vara söndag imorgon för jag har det alldelles för bra!!

5 kommentarer:

  1. Haha, tveksamt om det blir någonmer mat ikväll... :-)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt du har det! Ni får ha det så mysigt ikväll, vilken gullig katt! :)

    SvaraRadera
  3. Ta det lugnt i baren, vill inte hämta upp ett krogvrak nere i Kallinge i morn.... ;-)

    SvaraRadera
  4. Låter som en toppenhelg =)

    /Richard

    SvaraRadera
  5. Marie: En kycklingspett slinker ner så lätt =) hoppas ditt smakade bra som "nattamat"!
    Tobbe: Det tror jag nog du skulle vilja! =)
    Richard: "ler", hoppas din helg varit bra!

    Madeleine Andersson

    SvaraRadera