onsdag 7 januari 2009

I´m in Flow!

Egentligen har jag hur mycket att göra som helst då jag åker till Stockholm imorgonkväll och väskan är inte färdigpackad men jag vill verkligen hinna med att skriva ett inlägg för jag har haft en sådan fantastisk dag ska ni veta! Mår fantastiskt bra!
Jag är verkligen i "flow" som man säger på gymspråk. Det innebär att allt bara flyter på och går ens väg hela tiden. Precis som man är nykär liksom =) Och det har väl vi alla varit någon gång och minns den känslan?!
Imorse testade jag på att köra ett benpass vid öppning och det kändes jättebra faktiskt! Lugnt och skönt och det var härligt att köra knäböj igen. Däremot var det lite jobbigt att gå till jobbet sen för jag var ganska sliten i benen såklart och det kändes som mina ben kom lite i otakt till överkroppen och att benen hela tiden låg ett halvt steg efter överkroppen...=/
Efter jobbet ville jag njuta lite av det vackra vintervädret så jag tog en omväg till gymmet genom skogen. Väl inne på gymmet höll jag på att få panik! Shit vad folk så jag höll knappt på att få någon plats att byta om. Jag fick nästan cellskräck! Musten gick nästan ur mig så jag visste knappt vilken plaggdel jag skulle börja med att ta av och ta på, hamnade i chock kan jag väl säga. Nåväl, inne på gymmet var det också jättemycket folk men det var "rätt" folk ändå så det var skoj. Efter denna chock vet jag inte riktigt vad som hände men jag tror jag var ganska uppjagad över detta men så kör jag ett sånt grymt armpass att jag nästan saknar ord!
Vi kör förnärvarande tungt vilket innebär ungefär 4-6 reps och det gillar jag, eller älskar rättare sagt! Jag är inte så mycket för långreps för då blir jag lätt uttråkad efter 12 st.....övningar som rak stång, z-stång smalt och brett grepp, "bamsen" i c.c men en arm i taget med och utan handtag, tricpes med pushdown smalt och brett grepp, sittande på bänk i c.c en arm i taget över huvudet, och en "kick back"-variant. Jag kände mig faktiskt nästan som min förebild idag, haha!
Då snackar jag "flow" och jag känner mig som ett stort "smile"! Grymt stark idag!
Som pricken över i:et ska jag som sagt till Sthlm imorgon på massa skojigheter men det skriver jag om till helgen =)

Igår kollade jag på en av mina favorit DVD:er och när jag ser dem så blir jag alltid galet skrattig och det är så klart kult-serien Solstollarna! Ni minns väl "Knegofs", "Skumberg, Hjördis och Gösta mfl?
Dessutom är det så kul att höra Maja 3,5år som säger till sina föräldrar att hon vill åka ner till mig och se på "Maddes Ulla-Bella"! Hon har aldrig sett dem men jag har berättat och visat henne lite sketcher, haha!! Hon är som sin moster, en riktigt stolle =)
Ni vet väl varför Mandy Smith hår is so lovley? because she use Knegofs =D


5 kommentarer:

  1. hahaha,du tränar bäst när du e arg.varför tror du att jag tetas med dig?*asg*

    SvaraRadera
  2. Bamse. jo tack jag har förstått det, hehe, men jag tackar dig i massor!

    SvaraRadera
  3. Jag trodde din favorit i Solstollarna var "Kongelige Danske Wienerbagerie" o deras wienerbröd med mycket "Chokolaaaade"

    ..du glömde ju tullaren o kamrern... De var ju grymma!!=)

    SvaraRadera
  4. Vad ska du göra i Stockholm? Är det nån REA på gång...?

    SvaraRadera
  5. Tobbe: Kunde inte skriva om alla, därav valet mfl :O
    Krain M: Adidashuset bra till ska jag erkänna =)

    SvaraRadera