måndag 23 november 2009

Ny inspiration!

Idag har jag varit i Ronneby och tränat på http://wellnesstudio.se/. Vilken inspiration jag fick av att bara få prata med kunniga och intressanta människor och gymmet där är så bra. Stora rymliga ytor, nya maskiner och allt är fräscht. Här syns tydligt att det finns en tanke genom deras verksamhet och att de har kundfokus! Det känns direkt när man passerar dörren där du bemöts av glatt hejande och frågan om det finns något de kan hjälpa till med. Man känner sig välkommen när man kommer och en vilja att komma tillbaka när man går därifrån och det är viktigt att känna så när man tar steget ut! Synd det är några mil att köra med bil.
Jag körde ett bröstpass med blandade pressövningar och några i cabel crossen samt någon enstaka med hantlar.
Inläggens bilder kommer ifrån sessionen Per Hartvig tog på mig i Kristianstad i fredags. Helt oredigerade bilder. Jag ser dock ut såhär och någon redigering sker Aldrig På mig utan jag är inte i bättre form än såhär utan det är om någon justering behövs runt om kring.

6 kommentarer:

  1. Bilerna ser jättebra ut Madde, såklart att dom inte ska redigeras, det snackade vi juh om i lördags =) Man e juh som man e =)
    Ska bil skoj o se alla andra bilder med =)

    kram o ha en bra kväll..
    Millan

    SvaraRadera
  2. Millan: Tackar, och som jag också sa i lördags är det ALDRIG modellen (iaf inte i mina fall)som redigeras. kram o ljus till dig =)

    SvaraRadera
  3. well done :)) se ya!

    mette

    SvaraRadera
  4. Mette: Tack vännen! Hoppas sonen din mår bättre nu så vi ses i "lokalen" =)

    SvaraRadera
  5. jadu madde :)
    coola bilder :P

    SvaraRadera
  6. Jens: Tack för dina fina ord! ses i veckan!

    SvaraRadera