söndag 4 januari 2009

Åh vad jag skrattade....!!!

Igår på gymmet uppstod en händelse som ni kanske inte tror är sann men det är hämtad från verkligheten! Det var en tjej i omklädningsrummet som sa till henne i receptionen att det verkar vara någon som låst in sin katt i ett av skåpen. Givetvis trodde hon det var ett skämt men så gick de in tillsammans och mycket riktigt jamades det ifrån skåpet....och "så kan man ju inte göra" sa hon gick och hämtade verktyget för att knipsa upp hänglåset (den har jag själv fått användning av när jag lagt mina nycklar i skåpet och sen stängt mitt hänglås....men det är en helt annan historia...=)
Men vad fann hon då när hon öppnade skåpet? Det vanliga som väska och jacka....hmmm.....jo hennes mobil låg även där och hon hade en jamande katt som ringsignal! Det var bara hennes telefon som hade ringt några gånger...! När jag gick förbi receptionen så står många och skrattar och jag fick denna fina förklaring så även jag brast i skatt så klart!

Jag har precis kommit hem ifrån ett bra ryggpass med chins - brettgrepp och smalt omvänt grepp och ytterliggare ett grepp. Enarms hantelrodd samt rodd med stång. Två övningar för baksida axel som rep i c.c samt "kryssandes" stående. Gick kanon idag! Det är skitbra att ha en träningskompis och så trissar man varann lite med fräcka kommentarer med ett leende såklart! Tack Bamse för alla skratt idag och "fula" ord haha =)
I övrigt har jag fått två fina vinterpromenader idag. Här är jag redo för avfärd på morgonen. Under dagsrundan ute i skogen plockade jag med mig kameran. Några bilder kommer från "Västra Mark".


Här hade jag gärna suttit med en kärlek och gott fika!

12 kommentarer:

  1. den signalen har jag juh...låter som att man kramar skiten ur en kise;).bra pass idag.*tummen upp*

    SvaraRadera
  2. Haha! Det är inte lätt med alla desa ringsignaler! Skönt att veta att det fortf finns rådiga människor som ingriper när de anar oråd iallafall. Fina bilder! Jag kommer till Kronan så kan vi sitta på bänken och värma varandra! ;)

    SvaraRadera
  3. Eva: Haha, ja, vänskap är kärlek det också, du är så välkommen så!

    SvaraRadera
  4. Jag kan iaf fixa god fika och fikakorg, kanske även vädret....Du får nöja sig med det lilla ;-)

    SvaraRadera
  5. Bamse: Tuppen upp igår, skrev jag visst men jag menar "tummen"!!
    Tobbe: Vad fint av dig

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  9. Tobbe/Bamse: Pojkar pojkar...hoppas ni inte har för långa naglar.....the end!

    SvaraRadera
  10. Var det en mobil??!! Jag jobbade första passet den dagen och vad vi undrade vart den stackars katten var.. Hahaha, De ringde till och med till fastighetsskötaren för att han skulle komma och kolla ventilerna. Vilken tur att han inte hade tid att komma just då..Haha

    SvaraRadera
  11. Sofia: Nästan så man tror det var dolda kameran =)

    SvaraRadera
  12. störthärlig bild asså... där hade man ju lätt tagit med sig en termos med varm choklad :).. mysigt asså.

    SvaraRadera