lördag 13 december 2008

SM Guldbild och smaktest!
Titta här vilken läcker yoghurtsmak jag hittade i kyldisken.
sen var jag bara tvungen att testa, Vanlijyoghurt med choklad! Kan väl inte annat än bli en riktig succé?
Jag plockade även en påse 100 g med naturella cashewnötter att ha i tillsammans.
Vilken kombination detta skulle bli. Spännande lördagssnacks eller hur?! Dock blev jag något besviken...men första intrycket var spännande när jag hällde upp för chokladen var krossad, jag hade förväntat mig att färgen skulle vara mer "oboy-färgad" istället. Men till min besvikelse måste jag säga att jag undrade vart chokladsmaken fanns? Den smakade bara vanilj vilket är gott i sig men på denna produkt hade jag förväntat mig mer choklad därför ger jag den bara knappt betyg 2 av 5 möjliga.

Jag har köpt roliga Kalmar FF prylar som jag fick leverans på ikväll då jag har en sån snäll vän som ställde upp och handlade åt mig när jag inte kan infinna mig på orten vid försäjningsöppetiderna. Tack vännen för din hjälp och för fotograferingen =)
Alla vet ju att det var KALMAR som tog hem SM GULDET och det vill jag visa såhär:

5 kommentarer:

  1. Åh, vad fint det blev!! Du glömde yoghurten i min kyl... Fast det kanske inte var nån förlust då, haha!

    SvaraRadera
  2. idag blir det ett pass på F&S. Kanske ses där. Ska köra ben :-)

    /Richard

    SvaraRadera
  3. Eva: Det är bara att ta för dig!
    Richard: Dålig tajming! Är i kalmar.....

    SvaraRadera
  4. Du som missade något.. :=)
    Kanske blir ett gästpass till med Jerry inom snart.

    mvh

    /Richard

    SvaraRadera