onsdag 30 december 2009

Jesus Amalia

vad kallt det återigen blivit! Imorse fick jag springa upp igen då jag såg det var 8 minus ute för att ta på sig långkallingar under träningsbyxorna. Ingen bra morgon att välja bort MP3:an för jag hade grym värk mina ben sedan gårdagens benpass så jag hörde mig gång på gång säga "åh Jesus Amalia" beklagandes. I förmiddags körde jag rygg och baksida axel och det är bra att vara lite småirriterad i gymmet (med facit i hand) för det blir faktiskt alltid mer än maximal prestation. Jag var tvungen att ta hänsyn till vissa faktorer jag inte kunde påverka vilket gjorde att hela min dag blev knas vilket jag blev medveten om imorse därför var jag lite irriterad inombords för jag skulle inte hinna uträtta det jag hade planerat. Hade en tid att passa till eftermiddagen så därför hann jag inte äta en riktig måltid innan besöket vilket jag igår hade planerat in. Jag tycker bara om att drinka efter passen men sen vill jag äta riktig mat för att få i mig allt som kroppen vill ha plus att jag vill ha mättkänslan. Jag vet nämligen hur otålig jag blir när det går för lång tid emellan "moder natur-mat" och vilken aptit jag får när väl maten finns på plats därför vill jag så klart undvika detta. Nu fanns inget annat val än att acceptera situationen. Min räddare i nöden på stan:
Perfekt att ha i väskan då den inte tar så stor plats som en shaker man blandar till själv, plus att det är en låg enegimängd som är ett perfekt mellanmål när man är i farten, goda såklart också! Min promenad hem från stan gick jag i rekordfart kan jag säga! Det var ju svinkallt så det gällde att pinna på i rask takt för att sedan åka till ICA Maxi och inhandla lite gott inför morgondagens sista dag på 2009! Jag känner mig väl förberedd med både champagne, partyhattar och festliga sugrör till aftonen =) Let´s get the party started!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar