tisdag 27 januari 2009

Spännande!

När jag kom hem idag och öppnade dörren låg en skiva med "Off season" bilderna jag tog i Stockholm när jag var där i början av januari. Så spännande, jag ser att jag är lite mer van nu än förra gången jag var där uppe och tog lite bilder. Jag ska dock undvika bikinibilder när jag inte känner mig i form för usch vad sladdrig jag ser ut.
Stort tack till fotografen i Stockholm är Peter Trulsén på Svenska Webmodels och för all gästvänlighet och samarbete.













8 kommentarer:

  1. tycker inte alls det ser sladdrigt ut...ser bra ut. busigt bra ut.glad..:)

    SvaraRadera
  2. Bamse: gullidig men jag valde att hålla bikinibilderna för mig själv, "hehe" o var tacksam för det =)

    SvaraRadera
  3. Kameran älskar som vanligt Madeleine! Jättefina bilder!!

    SvaraRadera
  4. Eva: Tack vännen min, du är för snäll och go!

    SvaraRadera
  5. Wow! Vilka bilder.. du är min förebild..!! Tusen tusen tack för att du gjort kostupplägg åt mig. Men ÄN kan jag inte öppna dokumentet =(

    Ska försöka sen ikväll igen.
    Du är skit snygg och väldigt vackra bilder! Kör så det ryker tjejen, jag följer din väg till i sommar =)

    SvaraRadera
  6. Norrländskan: Åh vad rörd jag blir av dina ord, nästan tårögd! Du har verkligen lyft min dag, tack! =D

    SvaraRadera
  7. sladdrig?! haha du e ju kul =P

    //José

    SvaraRadera
  8. José: Hej iron man! Vad roligt du tycker jag är kul =D

    SvaraRadera