onsdag 21 april 2010

Insändare skriven av mig!

Först vill jag säga STORT UNDERBART tack till Susanne (besök henne på http://zuzibuz.blogg.se/) för att jag fick veta att en insändare skriven av mig om Playitas är med i senaste numret av Fitness Magazine! Tack vännen för infon, you are the best!!
Faktiskt tredje gången mitt namn är med i tidningen. Första gången i frågespalten med svar av Pauline Nordin, andra gången fann jag mitt namn där jag vann lila Reebokskor som första pris i en tävling och nu denna insändare! Jag skrev ett spontant mail till redaktionen efter jag varit på min semester i januari så hade jag vetat de skulle publicera den hade jag så klart arbetat lite mer med språket och ansträngt mig lite mer =) Men så roligt!! Fitness Magazine är en riktigt bra träningstidning med rätt fokus, prenumerarat i mångaår. Jag är så trött att öppna andra tidningar som kallar sig "träningstidningar" som hela tiden fokuserar på "Bantning" vilket är det värsta ordet jag vet och inte hör till träningskategorin.

6 kommentarer:

  1. Nämän looki looki vilken fin bild... Vem kan ha tagit den tro... ;)

    SvaraRadera
  2. Zizibuz: Kan ju bara finnas en, och det e du =)

    SvaraRadera
  3. Eva: Otroligt skoj för alla inblandade parter. Mig, Playitas och Apollo! =D

    SvaraRadera
  4. Häligt! Well done Madie! Du är grym :)

    SvaraRadera
  5. Elin Helena: Åh tack "dancing-queen" =)

    SvaraRadera