fredag 9 januari 2009

Från ett hotell till ett annat! Efter min morgonrunda på Kungsholmen och en god hotellfrukost så var det bara att packa väskan igen och vidare. Jag traskade mot Hötorget där nästa boende är, Rica Hotell. Brast lite i skratt och tänkte för mig själv att vilket underbart jobb det hade varit att utvärdera hotell! Åka runt och bo på hotell och äta hotellfrukost som arbete! Det passar mig som handen i handsken =)
Detta rummet var lite mindre men igår hade jag bokat dubbelrum =) Jag är mycket nöjd med båda hotellen.

Idag har jag shoppat och jag lägger in en bild på mina inköp på Adidas-huset =) Jag avnjöt en god lunch på "Kalori" (där för övrigt Henrik Schyffert slog sig ner brevid mig och hälsade på mig) och på eftermiddagen åkte jag till Bandhagen för att göra plåtningen. Tog lite blandade bilder som bikini, klänning, kjol och träningskläder. Jag hoppas dessa bilder blir bättre än förra "off season" bilderna som jag tog i oktober och att det syns att jag har mer kameravana. Kroppsmässigt har jag nog mer fettprocent nu än då men det kändes bättre idag. Sen får man väl en chock (som vanligt)när jag får bilderna och självförtroendet hamnar långt ner i skosulorna...jag är världsbäst på att vara självkritiskt. Jag tycker ändå det är viktigt att följa sin utveckling. Det är därför jag tränar, jag vill se resultat och utveckling det är därför jag tycker det är så roligt att träna. Vi kollade därefter på en film och käkade efter ett hårt men roligt "arbetet".
Imorgon vill jag återigen gymma så då ska jag ta mig till S:T Eriksplan där jag brukar träna när jag är här uppe. Tre tröjor, ett par shorts, en mössa och ett skärp ska jag nog kunna på lite ny inspiration med!




2 kommentarer:

  1. Hejsan och tjenis med kändisarna också, jo jag tackar! :)
    Ska bli kul att se bilderna sen, för det hoppas jag att man får! Ha en fortsatt härlig helg!

    SvaraRadera