torsdag 4 november 2010

Bytt Lekrum!!

Numera kör jag min träning i gamla SATS lokaler som numera är Wellness Studio i Karlskrona.
I förra veckan var jag inne och pratade lite. Bemötandet av tjejen i receptionen var imponerande och jag blev på glatt peppande humör när jag gick därifrån så varför kolla runt på övriga gym? Rätt person på rätt plats - serviceminded! All credit så avgjort! Bilderna har jag norpat ifrån deras hemsida. Visst ser det inbjudande ut!!
Dessvärre har annars haft lite tunga dagar så jag ser dethär som en ny start och en ny föränding som ska leda mig mot mitt fokus igen.
Jag har fått lite annorlunda vanor också som inte gör min form bättre liksom "ler, och då pratar jag utöver min passion till choklad =)
Det är inte bara min skor "Easytone" som gör mig rund under fötterna när jag går utan varje torsdag lär jag mig mer om vin. Provsmakar viner och lär mig lite om de olika distrikten. Fantastiskt roligt har vi när vi träffas och vi är åtta stycken. Även att vi bara provsmakar så får man faktiskt i sig en del då vi inte spottar i glasen och så testar vi 6 olika viner var gång. Det är en mycket trevlig tillställning med glada miner och intressanta diskussioner! Rekommenderar starkt att gå en vinprovning! Men jag sover så dåligt på natten efter så det ska bli skönt att snart få en "vit vecka" då kursläraren är på vinresa men han tog tyvärr inte med sig sin grupp....!

5 kommentarer:

  1. haha, du är ju för kul, lekrum!!!

    SvaraRadera
  2. been there done that,bruttan..du e inte hel förrän bamse is in the house

    SvaraRadera
  3. anonym: visst har jag humor =)) men faktiskt är gymmet just mitt lekrum, låter kanske konstigt med det är lovley!!! trevlig afton

    Bamse, I konw that u are comming!!! u miss me already =))

    SvaraRadera
  4. "Congrats"! Hoppas buffén kommer o smaka! =)

    SvaraRadera
  5. Tobbe: Grekisk buffén fantastisk god!! =) Det ända som saknades var värmen och havets brus...!

    SvaraRadera