torsdag 19 februari 2009

Det finns ju faktiskt genvägar....

därför har jag vilat från styrkan idag och bara sprungit och gått promenad. Ska väl erkänna att jag fått i mig en del cashewnötter också men det behövs för mina leder när jag tränar så intensivt...=/
Fördelen med att börja i tid är att det finns utrymme för dessa dagar, so far, men tiden går snabbt...jag tycker bara det är måndag och fredag nu för tiden så vips har påsken passerat och man är inne i maj och då gäller det att vara i form!

Vad har jag då hittat för genvägar kan man undra? Haha, inget seriöst såklart för alla som tränar hårt vet att det finns inga genvägar utan det är bara att kämpa på och ha tålamod för att nå sina mål. Vi spexade lite när vi plåtade i gymmet så detta är vad jag menar med hur man kan göra för att undvika träna. Det ändå som behövs är en cykelpump för att få en muskelös och vältränad kropp!
Klen biceps Madde - Vad ska vi göra åt detta?
Jag har en idé - vi tar min cykelpump! Now we talkin´- Titta så grym jag blev!
Foto: Per Hartvig

2 kommentarer:

  1. Hahaha Var det de ni höll på med på slutet?? Asg* Synd att ni inte hann med allt ni tänkt göra. Men jag kan tänka mig att det blir fler gånger..?=)

    SvaraRadera
  2. Sofia: haha, lite lek även i allvaret =)

    SvaraRadera