torsdag 8 januari 2009

Stockholm invaderat!

Åh vad det känns bra att vara här! Det är så kul när det finns mycket utbud och högre puls!
Nu bor jag på hotellet Amaranten på Kungsholmen. Nära och bra från cityterminalen. Jag är ganska sliten ändå för jag har ju jobbat idag både på arbetet och på gymmet innan kom hit. Känner av både armpasset och axelpasset från föregående dagar så bröstpasset idag var inte direkt i klass med gårdagen ska jag väl erkänna. Skulle egentligen vilat idag men jag ville klämma in ett pass innan jag åkte för imorgon fredag har jag så mycket annat att stå i därför hinns det inte med någon träning imorgon. Jag väljer att inte kommentera mer av dagens pass för det gick inte alls bra...=(
Morgondagens projekt är shopping och under senare eftermiddag hinna med en plåtning av "Off Season" bilder. Jag hoppas på bra väder så jag själv kan plåta lite fina naturbilder också men nu måste jag verkligen sova för jag är jättetrött! Ska bara njuta av att vara här och när jag vaknar imorgon ska jag sträcka på mig och utbrista "Hallelujah Moment" för det är så gott att vara iväg! När jag är lite rastlös och känner jag varit hemma lite för länge bokar jag in en resa och oftast blir det till just Stockholm jag hamnar. På lördag ska jag träffa en kompis från gymnasiet också det ska bli skoj! Här kommer lite bilder ifrån mitt hotellrum:

Det är viktigt med badrumsbelysningen! Den kollar man i regel först när man känner sig i form då är det kul att vara på badrummet!

2 kommentarer:

  1. Schysst lya du skaffat där uppe, blir svår för det andra hotellet o slå det... Men det ju ligger nära o bra till Adidashuet o det slår väl allt kan jag tänka?!? ;-)
    Belysning?? Det är det sista vi killar kollar in...hehe

    Men du är väl alltid "on season"!?! ;-)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: önskar jag kunde vare året om....=)

    SvaraRadera