torsdag 19 november 2009

Osynligt sällskap i affären

Shit vad trött jag varit idag. Orkade knappt gå till affären så dagens pass blev bara att "ta mig igenom". Har längtat så efter en skiva Danskt rågbröd med gott pålägg på kan jag säga! Det är ju min favoritfrukost. Ibland är önskningarna inte så stora...Fast nu känner jag mig pigg igen så jag börjar undra om jag ätit något som jag inte bör denna dag...hmmm......Det hände något riktigt märkligt när jag var i affären idag måste jag säga. Jag undrar om jag fick med mig rätt kassar hem...?? För vem har gått och lagt i sådana saker som jag ytterst sällan handlar var hur mycket som helst av. Vad jag minns var jag ensam och handlade så det var hjärnan som fått en knäpp. Nu har jag hur mycket som helst av godis, choklad, nötter, glass och pepparkaksballerina...allt som en "Reward" efter dessa få dagar och morgondagens aktivitet tyckte min hjärna iallafall. Men faktiskt undrade jag vem som handlat. När jag kom hem, skakade jag bara på huvudet och undrade om jag inte kunde begränsat mig något iallafall....Chips tex, köper jag aldrig, gillar inte ens detta, men det hamnade i min varukorg denna dag. En liten spännande variant då, ICA Rotfruktschips - känns faktiskt spännande. Mycket bättre näringsvärde än vanliga chips och bågar. Ska bli spännande:Gymmade tre övningar vardera med 12 reps bröst, biceps och triceps. Nu ska alla muskelgrupper vara "tömda". Ikväll blir det bara att ta det lugnt och mysa med ljus och TV:n och jag kommer nog slockna ganska tidigt för jag tror tröttheten strax återkommer till mig.
Bör nog kolla upp vägbeskrivningen också känner jag.....!

1 kommentar:

  1. Jag är absolut ingen chipsälskare men dessa föll mig i smaken och var roliga att äta då det var sådana olika färger och lite hårdare att bita i än vanliga chips. ja, finns risk att de hamnar i korgen igen om det faller på.

    SvaraRadera