onsdag 8 juni 2011

En sommarmorgon!

En fantastisk start denna morgon med champange och jordgubbar! Staunsfoto skämde verkligen bort mig och det uppskattade jag så klart! Så fler liknande plåtningar är jag inte svårövertalad alls! Jag har äntligen börjat använda min Polar Puls-klocka!! Den har tyvärr legat i sin låda i två år utan använding, helt galet jag vet.......men nu har jag bytt batteri för de hade laddads ur "ler, och det är verkligen roligt! Häromdagen gick jag bara till Maxi för att köpa en trisslott för att samtidigt se hur mycket jag förbrände på den rundan. Tyvärr ingen vinst på lotten...=)

6 kommentarer:

  1. Vad fin du är på fotona!! Det ger verkligen motivation att läsa din blog :-)//Lasse Hbg

    SvaraRadera
  2. Lasse: Vad roligt, tack! "ler, Glad jag blir!
    Jag önskar dig en lika härlig sommar!

    SvaraRadera
  3. jättefina bilder vännen =) både på dessa o dina "rockstar"bilder ;)

    Många kramar
    millan

    SvaraRadera
  4. Millan: Gullig du e =) Rockstar-sessionen älskade jag verkligen att göra, haha!!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Shiit Madde vilka snygga bilder! Coolt med Brandmanstestet också! Det vore väl nåt för dig! Men DUU vi kör ju gladiatorerna i Karlstad nu! DET vore grejen för dig de :) jag har testat alla banor och jisset vad man fick mersmak! Sköt om dig puman! Hoppas vi ses snart! Kramar!

    SvaraRadera
  6. Elin: Tack du underbara! Hade jag bott narmare hade jag sett varje tavling! Jag var med som utmanare infor gladiatorerna men kom inte vidare men det var skoj att vara en av de 8500 sokande som gjorde tester uppe i sthlm.
    Vi SKA ses i sommar! Kramar du underbara

    Madeleine Andersson

    SvaraRadera