lördag 17 januari 2009

Mycket riktigt så var det inte lika enkelt i förmiddags....!

Jag vet jag inte borde vilat från löpning idag då jag var sliten i benen ifrån gårdagens "smyg-premiär". Men jag ville ju så gärna! Jag vill så mycket när jag väl börjat. Iallfall var backarna inte så snälla som de var igår. Dessutom ökade jag rundan något då det var ljust runt slingan när jag sprang senare än igår morse innan jobbet. När jag tittade på klockan första gången hade det bara gått 20 minuter och jag hade med andra ord mer än halva tiden kvar. I slutet av backarna fick jag verkligen ta i och det gjorde jag genom att "låta" ungefär som när jag kör den sista repsen. =)

Men jag segrade!!! Jag kämpade på trots backar och mer motvind från igår och med något längre runda. Fantastiskt! Mina knep var att tänka framåt! Jag funderade på mina roliga veckor jag har framför mig och att min belöning kommer bli om tre veckor då jag kommer åka hem och äta kroppkakor! Jag tänkte på Stallone och "Rocky" och sen var jag visst hemma och stretchade =) men jag var såå slut! orkade knappt skala bananen och knappt tugga, hehe!
Till axelpasset i eftermiddag hade jag återfått mina krafter igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar