måndag 8 juni 2009

Äntligen!!

Snacka om att jag gått och väntat på att dagen skulle passera så jag skulle få göra entré på gymmet igen! Vilat i fyra dagar och inte fått göra någon form av aktivitet förstår ni alla att jag hade myror i brallorna idag och var som en Duracellkanin!
Jag var så glad imorse att äntligen få ta en morgonpromenad, vilken lyx! Jag var ute i nästan 90 minuter och det var helt underbart! Längtade redan till lunch så jag skulle få ut och vädra mig lite igen. =) Magisk energi i kroppen! Tänk vad bränslet gör för kroppen ändå. Så fort man börjar äta rätt igen fylls alla "hål" och man orkar hur mycket som helst.
När jag äntligen kom till gymmet kändes det som jag skulle kunna köra 5 övningar på vardera muskelgrupp på samma pass. Ni förstår säkert min känsla och hur roligt jag har det på gymmet! Jag har ju varit frustrerad i fyra dagar som sagt och att sen komma till ett sånt bra gym utan att träna ett "riktigt" pass kändes skitjobbigt ju. =D
Förra veckan var riktigt rolig, intressant och lärorik för mig. Jag kunde inte annat än le lite och jag tog ett djupt andetag när en kollega vid fikat kom med riskakor imorse. Haha, jag ville varken se eller känna doften av riskakor på ett bra tag kan jag säga efter ha levet på det totalt sett nästan en hel dag. =)
Hur gick plåtningen då??! Här är några smakprov:




Visst finns där en biceps iallafall.

Denna triceps-posen är jag riktigt nöjd med med tanke på att jag inte alls vet hur man posar egentligen men jag tycker jag fick till den riktigt bra!
Väntar spänt på övriga bilder och hoppas iallfall jag kan hitta några som vi blir nöjda med!


9 kommentarer:

  1. OJ oj, vilka fina bilder...då ska det minsann bli ett sant nöje o få se hela portföljen när man träffar dig !!!
    Ser juh jättebra ut snäckan, absolut!!!!
    Kör nu inte slut på dig resten av veckan...eller nått..=P

    Tack för att vi får se lite av dina nya bilder...

    Kram
    ~M~ som ska uppdatera sin blogg idag oxå *ler*

    SvaraRadera
  2. -M- Tack för dina ord! Jag känner mig riktigt fräsch nu! ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. niiiice!

    biceps POWER!! :p

    SvaraRadera
  4. Jens: Tack grabben! vi körde på bra med biccarna idag också, kul! =)

    SvaraRadera
  5. Fina bilder!! Kameran älskar dig som vanligt! :)

    SvaraRadera
  6. bra pics,tess.bara kör nu för i höst o vinter så ska du få visa hur det gått utan mig.då ska du få bita i kudden...:))

    SvaraRadera
  7. Eva: Tack min kära vän!! Du är så snäll! Ses snart!
    Anonym: Det känns jättebra nu och jag kan tom hålla mig till nötter en dag i veckan Och det är framsteg eller hur =D

    SvaraRadera
  8. Hej, jättefina bilder. Väntar på att få se mera av bilderna ni tog.
    Ha en bra dag, från tjejen med tatueringarna på gymmet där ni fotade.
    Mvh.Linda
    http://lindaronneby.spaces.live.com/

    SvaraRadera
  9. Linda: Hallå där! Tack för berömmet! Fler bilder kommer jag så klart att publiceras. Hoppas jag kan inspirera dig och så ses vi kankse framöver? Tyckte gymmet var jättefint! Ha det så gott!

    SvaraRadera