måndag 1 december 2008

Fitnessfestivalen i Göteborg


Ska jag och några vänner ifrån gymmet besöka till helgen! Det ska såklart bli super kul! Jag är dock lite orolig över mina kära vänner om de kommer stå ut med mig under tågresan. Jag minns förra året att det var riktigt varmt i "kupén" och jag har dessutom svårt att sitta still längre perioder, jag blir så rastlös.! ibland känns det som man har halvdamp =) Denna gången ska jag ha med mig tidningar och min dator! Kylbagen åker så klar med och den ska fyllas med massa härligheter som "Maddes äggmackor" som även innehåller avokado och keso. En kycklinglåda och gott kaffe till detta. Någon frukt eller morotstavar är alltid bra att ha med sig också. För när rastlösheten kommer vill jag alltid äta....! Och då gäller det att vara förberedd och inte falla i "gotte-träsket".

Vill någon veta mer om festivalen så kika gärna in på http://www.fitnessfestivalen.se/

Sist jag var i Göteborg åt vi räkmacka på Heaven 23 som serverar gigantiska räkmackor "King Size" som innehåller 200g räkor! Hett tips till alla räkälskare!


Mitt benpass ikväll gick hyfsat bra. Kändes lite "tamt" de första övningarna men sen kom jag igång bra och avslutade med dropset så jag verkligen kände syra i benen =) Riktigt gott!

6 kommentarer:

  1. Ni åker ett gäng från Friskis eller ?
    Trevligt att du startat en blogg.

    mvh

    /Hemlig som tusan

    SvaraRadera
  2. Så nu har även jag vart här inne o gjort ett (sent) avtryck!
    Ser fin-fint ut!

    Den där bilden med räkmackan känner jag igen, härligt o se en mästerfotograf i arbete! ;-)
    Manlig size på de där!! =)

    SvaraRadera
  3. Anonym: Japp! Vi är fyra fr gymmet fast "privat" men vi tränar på samma gym =)

    Tobbe: Haha, du vet att även jag kan trycka in mig "manliga portioner" utan problem!

    SvaraRadera
  4. Anonym: Välkommen hit förresten! =)

    SvaraRadera
  5. Jag har sett o upplevt det ja! Inte ofta jag blir slagen på fingrarna vad det gäller det, men du har lyckats, både nu o då!!

    Som du minns var de "specialare" med extra ägg på oxå!

    SvaraRadera