tisdag 16 december 2008

BMW-ägare!!!

Vad hände nu egentligen kan man fråga sig, haha! Ja, inte vet jag förutom att jag är kanonnöjd! Det är huvudsaken och hade jag varit en indian hade jag kallat mig för "Dansande molnet" för det är så jag känner mig! Jag dansar verkligen och bara ler mot framtiden!
Jag provkörde och så förhandlade jag och sen var det bara att "signa"!
Man ska alltid gå på första känslan och det gjorde jag verkligen nu, allt kändes rätt så varför inte slå till?
Nu fick jag min BMW trots allt och imorse kom jag till insikt att köpa en bil över 200 lakan var nog lite väl högt....vad tycker ni om denna pärla?!



Är någon intresserad över att bli ägare till en vinröd audi-cab så "let me know! =)

9 kommentarer:

  1. Snyggt bruden! Känner dig som en kung bakom ratten där förstår jag!! :)

    SvaraRadera
  2. Eva: Som en riktig "sessa" iallafall =)

    SvaraRadera
  3. Tjusig!!!!! Du kan ju lyxa till det o ha kvar cabben till o ha under sommaren ;-)
    Varning utfärdas till alla kameraskåp, rally-drottningen blir farlig nu! =)

    SvaraRadera
  4. Aha nu hajjar jag. Ser fin ut men du kommer inte ha en chans med den mot mig.

    Nu efterfrågas givetvis:
    Årsmodell
    Hästkrafter
    Bränsleförbrukning
    Kamremmen bytt?

    SvaraRadera
  5. Jerry: det är bara en 316 GI, gått knappt 4000 mil från 2004, men mycket mer klös i än vad jag trodde faktiskt. Vad har du för spännande =)

    SvaraRadera
  6. oh,när ska man få sträcka ut bilen?**ler mitt mest djävulska leende

    SvaraRadera
  7. äh,ska "bara" köra liiite fort..please???*hundögonen du vet* :)

    SvaraRadera