fredag 5 december 2008

Göteborg är intaget!

Då är vi på plats i Göteborg och redo för morgondagens festligeheter på Svenska mässan. Morgondagen kommer bestå av "mingel" och provsmaka massa olika bars och kolla läget i alla montrar som säljer kosttillskott och träningskläder. I Kongresshallen kommer själva tävlandet för bodybuilders och fitnesstävlandet där man så klart köpt biljetter till och ska se på fina kroppar =) Bodybuilders är lite väl extremt kan jag tycka och det är Fitness som intresserar mig mest. Ska bli skitkul imorgon!

Vi har varit på Julmarknaden på Liseberg och det var så mysigt! Hela Liseberg upplyst och man vågar inte ens fundera över hur många lampor som var tända....en fråga för Rix Morgon Zoo kanske? jag stod nog nästan vid vartända chokladhjul men inte vann jag något för det. Och jag är jätteglad över att jag inte vann, jo faktiskt, med facit i hand....jag hade självklart velat Vinna, mest den känslan jag saknar men att trycka i mig alla de kcal som en vinst innebär hade faktiskt inte bådat gott. Fast det är kanske bara en ursäkt till att jag är en dålig förlorare..hehe.
Här kastar jag kringlor men inte heller här lyckades jag vinna något......så himla dålig jag var!

Se displayen i bakgrunden!
Ikväll har vi ätit på min favoritresaurang "Athena" som ligger på Engelbrektsgatan. Till alla som älskar Grekisk mat är detta ett säkert kort. Se till att boka bord i god till bara för det är ett poppis ställe. Vi ska gå dit även imorgon! Vi delade på grill-blandning så man får kycklingspett, fläskfilé, oxfilé och lammytterfilé. Till detta goda så klart ett glas gott rött vin!


2 kommentarer:

  1. Hur var det igår då? Rapport, tack!

    SvaraRadera
  2. Eva: Uppdatering kommer ikväll med lite fina bilder från festivalen!

    SvaraRadera