söndag 28 december 2008

Vad skönt det är att vara ledig....

...men tillbaka till verkligheten imorgon..iallfall i två dagar. Känns ändå som lite "bonus" då jag kommer arbeta i Kalmar dessa två dagar. Jag har hunnit med massa skoj idag då jag slapp åka tillbaka till Kronan. Jag har lekt affär med syrrans barn som är 3.5 som bla fick en kassapparat i julklapp och vad avancerad den var! Det var både scanner, skåra för att dra visa-kortet, microfon ("nu stänger affären inom kort så jag ber samtliga gå till kassan", hehe) och tom ett rullband att lägga varorna på, dessutom fanns det knappar med siffror och låda för pengar så klart! Det gav mig lite flashback då jag under somrarna arbetade i spelbutiken på Ölandsköpstad under gymnasiet. Vilken skojig tid va! Jag har kommit på mig själv att jag ofta tänker tillbaka på hur jag hade det kring gymnasiet och några år efter det....hmmm.
Dagens träning bestod av benpass och axelpass. Kvällen bestod av kaffe hos en kompis. Nu ska dock matlåda till morgondagen fixas, datorväskan göras iordning, kläder för morgoncardion och vad jag ska ha på mig på jobbet plockas fram. Imorgon är det vila från gymmet och en lugn och social kväll istället.
/Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar