söndag 30 november 2008

Julskyltning...

...utan julstämning :(

Vart var julmusiken, tomtarna, glöggförsäljning, juldofterna, lotterierna och allt annat som ska få en att känna julstämning vägen?

Det lös verkligen med sin frånvaro och torget var nästan helt öde. Någon enstaka försäljare som sålde någon krans. Lite besvikna blev vi allt, eller ganska mycket om sanningen ska fram, och det ska den =) Vi lyckades ändå handla lite såklart! Lite julklappar ska vi inhandla sa vi vid kaffet hemma hos mig innan avfärd. Jag har jättemysig julstämning hemma alla redan så det så!!

Stolta gjorde vi stan med kassar i båda nävarna. Men några julklappar blev det inte....vi var så bra på att handla till oss själva, hehe! Dagens bästa inköp blev en klänning ifrån Carlings som jag ska visa upp mig i under juldagen. Ja, här planeras det i god tid!

Om tre veckor hoppas jag dock att jag lyckats med köp av julklappar så det ser ut ungefär såhär:


Tack vännen att du kom ner och för en mysig dag!

Klart jag hann med att träna! Morgonpasset bestod av rygg och baksida axel!


1 kommentar:

  1. hejsan,sjulle bara säga att nu har jag sprungit en sväng.första ggn på en heeeeel vecka.sicken underbar känsla.:=o

    SvaraRadera