torsdag 25 december 2008

In i dimman!
Ikväll är det dags att "gå in i dimman" hehe, det är nämligen så att jag ska ut på krogen ikväll. Det är inte så ofta jag är ute på krogen nu för tiden till skillnad från att vara en "leva för lördagen" som jag sa för några år sedan. Eller några år sedan ska jag väl inte säga....mer än är det faktiskt för jag är ju inte så ung längre som jag tror......:/
Harrys gäller ikväll och jag har min "outfit" färdig så det känns bra att slippa ha beslutsångest för vi ska redan träffas runt 18, ja milda matilda, hur ska detta gå??! De har inget förköp idag nämligen så vi måste ut tidigt...men men, det ska bli superskoj och jag ser verkligen fram emot kvällen!
Morgondagen har jag redan planerat inför att jag inte kommer göra så mycket så jag har tagit med mig mina fina "realax-ögon" som jag fick av syrran när jag fyllde år. Det kan vara bra att använda imorgon kan tänkas! =) Visst är de snygga?Igår fick jag härligt godis som syrran gjort! "Rocky-road" mörk choklad med pecan-nötter, marshmallows och kondenserad mjölk. Helt utan smör och socker och så galet goda!


3 kommentarer:

  1. Med dom brillorna kan det bara bli succé!!

    Nu ska jag snart ner till din gamla kollega Maik "molla" Mogren på en "stark" glögg, o andra tokigheter, han brukar vara bra på att hitta på =)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: det är gelé i dem så det kan vara skönt att använda dem dagen efter tuffa utekvällar!

    SvaraRadera
  3. Jag kan låna dom där nu.... ;-)

    SvaraRadera