torsdag 11 december 2008

TACK alla!!!!

Jag skulle vilja tacka alla som lämnar kommentarer och läser min blogg! Ni är super!
Jag är så himla glad och rörd så jag tillägnar alla er denna bild:
Ni är så fina och imorgon firas det två veckor! Nobelmiddagen släng dig i väggen, haha!

Äntligen fick jag komma åt lite hantlar idag och det blev ett riktigt bra axelpass! Jag hade med mig en CD-skiva som jag satte på med "bra" volym och så var det bara att köra! Vi körde riktigt bra och det var riktigt skoj! Ingen pool idag då jag blev så rastlös igår =) Istället gick jag och la mig i solariet efteråt. Där händer det Så himla mycket mer....!
Jag var begräsad ganska mycket då utbudet inte var så stort i det lilla gymmet så jag körde övningar som "Fodors fjäril", frontlyft fram, fontlyft åt sidan en sida i taget, där jag lutade kroppen mot väggen, axelpress i maskin samt en övning jag inte har en susning om vad den kallas men med 90 graders lutning. Utgångsläget ser ut ungefär som "Bamse-poose" men så lutar du de böjda armarna framåt istället. Passade också på att köra lite mage.
Imorgon blir det "riktigt" gym igen och då gäller rygg och baksida axel!
KRAM TILL ER ALLA!

2 kommentarer: