måndag 15 december 2008

Åh vilken rolig leksak jag hittat!!!

Vilken "fartfylld" kväll jag haft, och då menar jag precis vad jag skriver!
Jag har nämligen varit och kollat på ny bil ikväll och hittade en rolig leksak med klös i!
En riktig rallybil och den var superkul att köra! Jag tog med mig pappa och så fan, jag bara log! Ville inte lämna tillbaka nycklarna utan kände att jag trivdes riktigt bra på motorvägen i filen längst till vänster, haha! Bilförsäljaren hängde en grön skylt bak på bilen som de alltid gör när man ska provköra och det tycker jag är jättebra. Jag menar man kommer ju lätt upp i hastigheter man inte bör hamna på och då måste ju polisen ha överseende med hastigheten när de ser att man faktiskt provkör. Håller ni inte med?
Kanske ska skaffa mig en sån skylt...hmmm....

Vad provade jag för något då? En Honda Civic 2008. Har aldrig kollat åt detta märket tidigare utan jag har varit såld på BMW och bara letat cupé eller cab men inte fått rätta priset eller färgen. Ja, färgen är viktig faktiskt! Men så idag vidgade jag mina vyer och se här vilken sportig sak jag fann:

Visst passar den mig som handen i handsken??!! Nu återstår förhandling och om jag lyckas charma säljaren till ett bra pris. Med bra pris menar jag att priset ska vara till min fördel. Den jag är ute efter är såklart svart! Läckerbit eller hur?

7 kommentarer:

  1. Riktig läcker bil!! Hoppas det var Type R modellen du kolla på så kanske vi kan ta ett race på infartsleden!!

    SvaraRadera
  2. Jerry: absolut och "flygrakan" =D frågan är bara hur mycket jag behöver öppna plånboken....

    SvaraRadera
  3. Den var najs hörru!! En "Madde-bil" ;-)
    Men är det "R-modellen" du kollat på el försöker du bara lura oss här??
    Du ska nog ta det lite lugnt, med tanke på du o fartkamerorna he he he

    SvaraRadera
  4. Det går bra nu på Norska Televerket..... ha ha ha ;-)

    SvaraRadera
  5. som Karlsson på taket sa, pemgar är en värslig sak!

    /Richard

    SvaraRadera
  6. Tobbe: Ja det är klart den modellen annars hade jag givetvis valt en annan bild....=)
    Richard: Hade jag haft en propell på ryggen hade mitt problem varit löst...=)

    SvaraRadera
  7. Ja då får du klart godkänt av mig!! =)

    SvaraRadera