söndag 21 december 2008

Vilket vår-väder!

Känns knappast som att man inväntar Jul-afton om några dagar utan mer som att man inväntar midsommar med detta härliga vårväder. Jag hade en helt underbar morgonpromenad (som alltid) där vattnet låg helt stilla imorse och en perfekt temperatur på några plusgrader. Kändes så friskt och som jag kunde gå i all evighet.
När jag kom in tog jag några bilder ifrån min balkong:





"Lunch-passet" idag bestod av Bröst, övre delen. Några olika c.c-övningar i både övre och nedre trissan både stående och halvliggande på bänk, och lutande bänkpress. Totalt fem övningar. Om några timmar väntar biceps-pass! Najs! Mina träningspass går verkligen super men jag äter också som en häst..! 100g 86% chokladkaka slank ner av bara farten och då hade jag ätit en härlig portion av Maddes kycklingröra med mosade blå kongo potatisar....jag förstår inte de som säger att det räcker med bara 2-3 rutor......hmmmm

Appropå blå potatisar, jag tycker det är så roligt med färgglad mat så ibland köper jag dessa kuliga potatisar och lila och gula morötter tycker jag också är fräna. Det finns så mycket skoj och färglada grönsaker att lägga på tallriken!




4 kommentarer:

  1. Jobba på brännan idag? =)

    /R

    SvaraRadera
  2. R: ,,hehe....stämmer bra det...man gör så gott man kan....nu blir jag nyfiken!

    SvaraRadera
  3. 2-3 rutor e bara till för amatörer...!! =)

    SvaraRadera
  4. Tobbe: Åh vilka glädjande ord! haha!! =)

    SvaraRadera