tisdag 9 december 2008



Packad!!


Nu känner jag mig lite stressad och det är ett gott tecken att jag iallafall är medveten om det. Hinner knappt packa upp ena väskan förräns det är dags för att packa nästa....imorgon ska jag nämligen till Ronneby Brunn med jobbet och vara där från onsdag till fredag. Ja, helt fel tajming nu när man kommit hem från fitnessfestivalen och har värsta motivationen och skulle egentligen vilja bosätta mig på gymmet istället så kommer detta! Massa fikor, fetare mat mot vad jag är van vid, stillasittande och ingen träning...suck.....nja ok då, kunde varit värre. Det kommer bli jättetrevligt. Det krävs bara lite mer planering och starkare psyke än vanligt bara. Kommer plocka med mig lite protein och några bars och jag har redan nu bestämt mig för att jag ska undvika sötsakerna och bröd-fikat och ersätta med en bars eller en drink istället.
Jag känner mig så taggad att jag tom säger nej till vinet till maten faktiskt!
Idag har jag gjort mig lite extra fin! Jag har varit hos frisören och fixat till mitt skatbo!
Fyllt i mins slingor som jag hade fåt en gräslig utväxt på och fyllt i mina toffsar i underhåret lite mörkare, nästan mot det svarta hållet. Känns mycket bra! Jag tar till de knep som finns för att piffa till mig lite. Sånhär såg jag ut ungefär...

Kvällens biceps och triceps pass artade sig riktigt bra slår dock inte gårdagens pass för det var galet bra. Började passet med lite snabb promenad i 25 min på löpbandet på 7.3 till "min" musik som numera spelas på gymmet till allas glädje! =)

Dagens kost har bestått av följande, gröt med blåbär och banan med valnötter och en skopa vaniljprotein, 2 tunna knäckeskivor med avokado, keso o solrosfrön och färsk spenat. Mellanmålet var keso, banan och protein blandat, även en kopp kaffe. Lunchen bestod av grönsaker, rotfrukter och bönor u ugn med qornfiléer och keso för att inte få det så torrt. Eftermiddagsfika med ett äpple och kaffe. Innan träningen en proteindrink med kolhydrater, samma drink efter träningen (då jag delade flaskan) och jag har precis ätit en portion av samma som jag åt till lunch men också en frukt....men jag är fortfarande hungrig så idag har jag tydligen ätit för lite....


6 kommentarer:

  1. Oj! Säga nej till vinet till maten, då är man stark! Hade varit det klart svåraste för mig! ;)

    SvaraRadera
  2. Eva: Blir lätt att det blir två, tre stycken osv...men jag är så taggad nu så allt känns lätt!

    SvaraRadera
  3. Jajamensan Madde, Vi är mkt glada över din musik! Enorm förbättring=) Men jag vet nog varför du gick på löpbandet i hela 25min...=)

    SvaraRadera
  4. Hallå där,
    Har kikat runt lite i din blogg nu, kul att se vad som händer i ditt liv, va fina bilderna blev som du "laddat" så för :O)

    SvaraRadera
  5. Håller helt med dig. Ingen mening att dricka LITE vin. Var en trevlig helg, gick inte så mkt på mässan utan satt mest och myste i kongresshallen.
    Såg dig på långt håll med 7 fullproppade påsar med grejer...(kan varit 6 påsar med. Nu är det bara full ös på gymmet å se till att vara skadefri.

    SvaraRadera
  6. Sofia: Jasså det vet du??!! =) haha
    Linda F-E: Åh vad fantastiskt att få en kommentar av ett proffs som du! Tack snälla!!
    DC: Haha, ja det blev lite att konka på! dags för dig att byta gym =)

    SvaraRadera