lördag 13 december 2008

När jag ändå kommit in att flänga och fara då kände jag att det är likabra att fortsätta!
Nu är jag i Kalmar och det gick fort att åka hit iförmiddags ifrån karlskrona kan jag säga =)

Med strålande humör och med stereon på högsta volym var det gasen i botten. Gamla klassikern "Endless Summer" Cascada dunkade jag fram! Idag var det en sådär bra dag när att allt bara flöt "my way" och hade jag fått böter för fortkörning som jag med all rätt skulle fått hade jag tagit dem med ett leende. Jo faktiskt! It´s only money.......
Jag åkte efter ett riktigt bra bröstpass med två hantelpressövningar på plan bänk, och tre övningar i cabelcrossen. Gick superbra så det bidrog så klart till mitt toppenhumör!
Nu är jag precis hemkommen från gymmet här i Kalmar där jag körde ett Ben-pass. När jag är i Kalmar tränar jag på ett gym som heter Kraftverket och det är superbra. Där kan man komma och gå precis när man vill och det är skönt att slippa anpassa sig efter tider. Speciellt helger och röda dagar som andra gym oftast begränsar sina öppetider. En kompis kom ner och såg till att jag körde ordenligt, hehe! Ben-övningar som hacklift, två olika fotplaceringar, Benpress också här med två olika fotplaceringar, liggade lårcurl för baksidan och avslutade med ett dropset med benspark för framsidan. Härligt!
Idag är det ju Lucia förresten så i förmiddags avnjöt jag en (eller ska jag vara ärlig så slank det ner två....)hembakadade goda lussekatter som jag bakat med linfrön i denna gång och det blev supergott!
Nähe, nu ska jag vidare till en kompis och det är en stillsam kväll med film som gäller. Ses!

5 kommentarer:

  1. Stillsam kväll med dålig film som stängdes av i halvtid blev det ;) Tack för ikväll!

    SvaraRadera
  2. Eva: Tycker det blev superbra..vi behöver ju inte alltid vara på Harrys haha!

    SvaraRadera
  3. Ja, superbra blev det! Och julmyset var 10 utav 10 möjliga, eller hur? ;)

    SvaraRadera
  4. Vad kan man säga bilen passar dig som handsken på handen, men jag hade nog föredragit Hondan ist har varit å snokat på den ett tag, tänkte att de kanske skulle bli min nästa bil den e så het=) kan bero på att jag har en honda nu oxå men jag längtar tills jag får känna draget i din nya pärla med min pärla hehe
    Nu har du faktiskt kommit upp i rang att du både har face och en blogg och nu fattas bara msn.....då du kan inse att du just har blivit en datanööööörd HAHA
    ¤Alla kramar¤

    SvaraRadera
  5. Lotta: Visst är den najs! Bilförsälj. gällande Hondan ringde i veckan också...=) den svarta som jag ville ha kommer in i februari så jag har lite tid att fundera. dock mycket pengar med 200.000:-,,,,tack för idag gumman!

    SvaraRadera