söndag 21 december 2008

Till skillnad från mitt inlägg i förmiddags

var det tvära kast ikväll,,,,,,"flöff, flöff" lät det ifrån mina skor när jag gick i ösregn ifrån solariet! Till min stora förvåning hade det börjat ösregna. Tänk vad mycket kan hända på bara tjugo minuter..Vinden hade jag så trevligt i ansiktet hela promenaden hem på knappa 20 minuter så jag kan väl säga att jag var rätt blött om jag uttrycker mig milt...! Träningsbyxorna slimmade åt fint runt benen och när jag tittade mig i spegeln såg jag ungerfär som han i filmen "the crow", mascaran hade med andra ord runnit ut fint från ögonen! Åh vilket charmtroll jag var!
Trots allt brydde jag mig inte så mycket om det för jag tänkte på hur skönt det skulle vara att få komma hem och vad gott det skulle bli att äta tonfiskfilé och om jag skulle skriva lite om min "mysiga" promenad här på bloggen, hehe! Dessutom gick kvällens biceps-pass mycket bra så vad gjorde lite regn egentligen? Jag är så nöjd med min dag ändå! Fyra övningar på biceps körde vi och det var kvalitet kan jag säga! Jag ser fram emot februari och påbörja min diet och att få fram lite tydliga ådror igen. Speciellt min bicepsådra, den gillade jag =) Maffigt!!


Jag har funnit mig en ny favorit i musikväg också! Hon har många bra spår på sin platta. Här har vi henne: jag vill vara lika cool som henne....hehehe
Jag har numera Pokerface som ringsignal!

12 kommentarer:

  1. ...Karlskrona, med vinden i ansiktet!!

    SvaraRadera
  2. Jag är överallt och vakar över dig.
    Du kan itne gå någonstans utan att jag ser dig.
    sola är en fin sak, för er som behöver det..
    mvh

    Richard

    SvaraRadera
  3. Tobbe: ja minst sagt.....!
    Richard: Har jag en snäll skyddsängel vid min sida? =)

    SvaraRadera
  4. snäll vet jag inte, men om du trillar i trappan så kanske jag tar i din arm... märk väl KANSKE

    /Richard

    SvaraRadera
  5. Madeleine, jag blir matt bara av att läsa din blogg. Ska det vara så...?

    SvaraRadera
  6. Richard: jag får väl testa då =)
    Karin: Frivillig läsning....men kul att du orkade kommentera....

    SvaraRadera
  7. Nej, testa inte nu. Jag äter för tillfället så skulle inte ha en tanke i världen att fånga upp dig nu. Mat går före min actionhjälte roll här i samhället.

    God Jul på´re

    mvh

    Richard

    SvaraRadera
  8. Richard: Ingen får störa en när man äter och nåde den som nallar ifrån ens tallrik!
    ha en underbar jul!

    SvaraRadera
  9. Tja madde!

    Du gillar lady gaga, själv grät jag en skvätt till "radio gaga" med queen för en stund sen =D

    SvaraRadera
  10. Anonym: Asgarv, du var mig en rolig prick!! Hoppas på fler kommentarer ifrån dig vem du nu är =D

    SvaraRadera
  11. Fin layout!! Men att du bara orkar suck jag blir trött av att bara läsa din vardag. Men men du slipper iaf vara vaken 3-4 ggr per natt å ge välling, stoppa in en tutte eller bara klappa i rumpan på två underbara trollungar förvisso ;). Var tid har sin sak, men kul att det går så bra för dig. GoD JUL Å GOTT NYTT ÅR
    Kram Cian

    SvaraRadera
  12. Cian: Det var synd att du blev trött men det är en träningsblogg så det vore konstigt om den handlade om något annat...

    SvaraRadera