onsdag 6 maj 2009

Vilket härligt kylskåp!

En kompis har flyttat till ny lägenhet som jag besökte i helgen och vilket fantastiskt kylskåp! Jag blev nästan kär. Gillar skapt det yttre då jag älskar inredning med grått och svart. Men som vi alla vet är det inte utsidan som spelar någon roll utan insidan! Jag påpekade först den snygga utsidan och sen när jag öppnade kylen fann jag knappt ord. Hehe, jo det är faktiskt sant. Vilken insida! (Jag brukar inte ta för vana att titta i andras kylskåp med det var lördagkväll och jag skulle in med min "party-dryck") Vilka utrymmen! Härliga djupa ytor och det var verkligen ett kylskåp för mig! Det fanns så mycket plats att lägga sina härliga och underbara matprodukter. Detta var ju bara tvungen att fotograferas då jag var så helt imponerad! Visst är det snyggt!

Ett riktigt paradis för all mat att slippa trängas, jag kom mig inte för att ta en bild inne i kylen för där gick min gräns menar jag. =)

Usch idag har det varit ruggigt och trist väder. Jag har tajmat skurarna bra med att både cykla och gå i regn. Nu sitter jag här och småfryser lite. Allt iordning inför min morgondag men jag känner så starkt för en påse choklad och nötter, ihopkrypen i sängen med en tidning och tända ljus. Bara mannen i mitt liv som saknas...hallå vart är du??!! Men men, jag får nöja mig med tankarna. På lördag ska det bli både nötter och choklad iallafall, glass och pannkakor ligger bra till också =) Imorse tränade jag bröst och ett bra pass. Sovit lite halvrisigt inatt för jag har vaknat några gånger av den tokiga anledningen att jag inte kunde bestämma mig för om jag skulle köra styrka eller löpning på morgonen. Vilka bekymmer jag har alltså.....


9 kommentarer:

  1. Kylskåpet är inte till salu, bara så du vet! :) Det var himla trevligt i lördags det får vi göra om snart! Såg du matchen ikväll?! Kalmar FF har äntligen hittat tillbaka till den gamla goda formen från förra säsongen. Det var riktig utklassning av Hammarby i kväll!

    SvaraRadera
  2. Här e jag! ;-) ha ha nä jag bara driver lite med dig....

    Angenäma problem du har... e det inte värre än så så.. ;-) I-landsproblem! hehe

    Själv så ska jag vara sömnlös tror jag över att mina nya stereo äntligen har kommit o ska hämtas i morn! E inte så dumt det heller.. =)

    SvaraRadera
  3. Linda: Tack för en trevlig helg! Får dock dra ner på "tempot" nästa gång =/ Nu är Kalmar på gång igen!! =D

    T: Tror jag säkert....;)

    SvaraRadera
  4. Ser ut som ett kärligt kylskåp..men jag gillar som sagt insidan mer ;)
    Det där om nötter o pannkakor på lördag med en go bok o levande ljus, det låter bara superhärligt!!!!
    En annan kommer inte riktigt igång med träningen för tillfället*suck*, känner att jag bara hänger med på en liten hörna..
    Men men, du kör på som vanligt, ser bra ut!!
    ha det så länge..
    ~M~

    SvaraRadera
  5. -M- ett stort välfyllt kylskåp är svårslaget! i like! Hoppas jag kan hjälpa dig lite i träningen =)

    SvaraRadera
  6. Tack så jättemycket för feedbacken Madeleine =), jätteskoj!!
    Som du läste så e jag på G igen, här e det snäva svängar, men e verkligen sporrad igen!!
    E väldigt intresserad av din mat du gör, låter så jäkla gott!!
    Kan du inte lägga ut lite som du gör i receptväg, annars så får du maila mej dom!!

    Kram sålänge
    ~M~

    SvaraRadera
  7. -M- Vad skoj du gillar mina kock-kunskaper =)jag lagar inte efter recept utan tager vad jag haver hemma. I helgen ska jag göra fisk och då är det inte helt omöjligt det blir både bild och text om det =) kämpa på! =D

    SvaraRadera
  8. "m" har den bästa pt som finns,madde.han har även tränat upp dig:)

    SvaraRadera
  9. bamse: jaha! ja vi tränade på bra =) kunde äta nötter bra ihop också, hehe =D

    SvaraRadera