måndag 25 maj 2009

Njutning!

Det är en sån fantastiskt tid nu att jag nästan borde ta semester redan nu. Det är ju så fantastiskt när det är så grönt och friskt ute och solens friska strålar! Inte annat att jag blir lite orolig över om solen orkar stråla även i mitten på juli och några veckor fram. Fast nu ska jag inte oroa mig inför framtiden utann nu lever vi faktiskt i nuet!
Dagens träning har varit mycket bra! Trodde jag skulle vara sliten i benen imorse efter löp-passen som efter en tid brukar sätta sina spår i gymmet genom att känna sig "tom" men morgonens smärtfullta benpass satt riktigt gott! Fokuserade på framsidan då jag igår körde baksidan i gymmet i Kalmar där jag kan utföra liggande lårcurl som inte finns här nere, körde baksidan tillsammans med Triceps, men det var gårdagen det. Det är ju historia =)
En lunchpromenad på dryga 45 min innan matlådan med grillad ryggbiff, zuccini, morötter och abugine intogs. Innan jag gick hem fyllde jag förrådet med sötpotatis och grillad kyckling. Njöt av reklamen och kvällsolen på balkongen ett tag innan det kliade i biceps som ville få sig en omgång och magen som måste "fasta" till sig lite. Den är svår allså. Riktigt kvavt ikväll i lokalen så det var nästan så jag trodde jag hade termostatfel men alla kände likadant så det var ju tryggt =) Kändes riktigt bra även detta pass och nu har jag precis mumsat på grillad kycklingfilé som jag bara satte gafflen i och åt kall. En lekande dag och under min morgonpromenad beslutade jag för att byta lite färger hemma. Har börjat tröttna på mitt svarta och grå. Nu vill jag ha in lite ljusa färger istället så jag investera i lite lila krukor, någon ljus lampa, och några sommartabletter eller dukar har jag tänkt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar