tisdag 26 maj 2009

Aj aj...alla redan....

efter mitt benpass. Normalt sett brukar jag ha som mest träningsvärk en dag till efter så frågan är hur jag ska lyckas ta mig upp ur sängen imorgon? Det är framför allt de djupa knäböjen som utgör denna "goa" upplevelse. Morgonens löprunda kändes därför tung men tidsmässigt låg jag som jag brukade på 48 minuter så det kändes riktigt gott! Lättade upp benen igen på lunchen men på eftermiddagen hade jag svårt att resa mig och tog mig fram genom en annorlunda gångstil kan jag meddela.
Dagen som annars har jag varit ganska trött. Ska erkänna att när klockan ringer strax före fem är jag inte så jättepigg men vad spelar det för roll när alla i ens omgivning sover mycket längre också är trötta? Ibland vågar man knappt yttra sig att man är trött för då tränar man ju för mycket....den har väl alla hårt tränande hört?
Nästa vecka kommer bli en lugnare vecka, träningsmässigt, kostmässigt blir den tuff dock. Har beslutat att tömma mig på vätska och det börjar jag med nästa vecka därför gäller det att spotta lite extra i nävarna denna vecka! Jag är så fantastik glad över hjälpen jag fått med detta! Ska bli intressant att se vad som händer i kroppen och om jag får fram något extra hårt synligt tryck.
Ikväll gick jag med vaggande gångstil som sagt för att köra mitt axelpass. Det börjar att bli mindre folk nu och det är jättebra men har alla redan kommit i form??Se här vilken spännande kakform jag hittade!! Till min stora besvikelse finns de inte att köpa längre....men då hade jag velat ha hela kakan för mig själv, haha!! Det hade verkligen varit Need to Have =)

5 kommentarer:

  1. Då e vi två då efter dagens löpning! Fast jag nöjer med vänster vad, räcker för tillfället.

    Men jag säger som mina gamla befäl sa; Smärta e en högre form av njutning! =)

    Ja den där kakan hade du allt fått behålla för dig själv! Om den så vart fylld med massa goda chokladgrejer ;-)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: En festlig bakform tycker jag allt =)

    SvaraRadera
  3. Haha, verkligen festlig! Synd att den inte fanns att köpa längre!

    SvaraRadera
  4. Eva: Eva: Hehe, tur är väl det för då hade vi ätit sockerkaka var da´!

    SvaraRadera
  5. Haha så sant, så sant! :)

    SvaraRadera