söndag 24 maj 2009

Måste helgen redan vara över.....

tiden går fort när man har kul, och visst stämmer det alltid. Varför ska det göra det? det är ju just då man vill pausa tiden, och när man har tråkigt vill man spola fram lite. Precis som på en gammal hedlig "kassetbandspelare"....! Nu har jag ju inte makten att göra det utan får vara tacksam över underbara fyra dagar hemma i Kalmar istället.
Innan jag for så strukturerade jag mig någorlunda hur jag skulle lägga upp min träning varvat med sociala aktiviteter och jag är minst sagt nöjd! Jag har fått med precis allt i min planering. Inget har blivit lidande, så lyckat!
Igår var jag ute på sjön med en väninna och hennes familj. Vi har känt varandra ända sedan vi gick i lekis och tills vi gick ut högstadiet har vi gått i samma klass och på gymnasiet gick vi parallellklass så visst har vi ett och annat minne =) här är lite härliga bilder från båten:

Det är väl inne att vara lite "wild & crazy", vem har sagt att håret ska vara prydligt ordnat...=)

Kalmars "Läppstift"
Jag måste säga att jag föredrog tidigare look...=)
Denna bro känner väl alla igen?

Kommande vecka kommer nästan bli en "lat-vecka" med tanke på att jag knappast behöver stå vid spisen alls. Hoppas på solsken hela veckan så jag kan vara ute i naturen istället. Min kyl består nämligen av ett gäng matlådor innehållande 1 kilo grillade kyckling-fileér, 2 skivor grillad ryggbiff och 2 kg grillad fläskytterfileér. Så jag tror faktiskt jag kommer klara mig några dagar framåt =) min käre far har gjort ett gott arbete!

3 kommentarer:

  1. Mmm, vad smaskens! Han är välkommen vilken dag som helst i veckan och fylla min kyl med ;)

    SvaraRadera
  2. Hej igen Madde..
    Vilka matlådor du fick med dig hem =), låter juh toppen att slippa stå framför spisen, det e bara det lilla du ska göra vid sidan om till det goda köttet.
    Din far skämmer bort dig, men det ska man väl göra för sina barn=P
    Ha nu en underbar ny vecka

    ~M~

    SvaraRadera
  3. Eva: Haha, ingen kan grilla som far min! Du får komma på en av våra "Grill-fester" =)

    -M- Ja lite bortskämd är jag, men jag brukar slå upp ett glas vin till honom som han har medans han grillar =D

    SvaraRadera