måndag 11 maj 2009

Vilken måndag - Vad lätt det är!

Trött så klart när det var dags att gå upp...som vanligt nu för tiden....men det är tur man tycker det är roligt och underbart att vara ute i naturen så man snabbt är uppe ändå!

Vid lunchtid var jag på Massage, så skönt, men himmel var trött jag blev. Trodde verkligen inte jag skulle överleva. Ville bara hem och sova =) Var lite annorlunda massage mot jag var van vid hon hade avslappningsmusik, och vi samtalade inte så mycket utan jag fick verkligen koppla av. Strax innan min tid var slut lämnade hon rummet några minuter så jag fick slappna av lite sa hon. Oj, tänkte jag, jag har ju inte varit annat än avslappnad i 45 minuter och de minutrarna hon var iväg kändes som en evighet. Haha, jag trodde hon glömt mig och började känna att nu måste du komma för jag ska ju tillbaka till jobbet! När jag reste mig var jag helt färdig och håret stod åt alla håll och masscaran hade färgat av sig lite på handduken. Ja, det är en bra bild om hur jag såg ut....Madde ta lite kaffe du ser ut att behöva dubbla koppar sa en och skrattade åt mig. Ja precis vad man vill höra =) Det är härligt med ärliga människor!
Här får jag massage i Venezuela men miljön var inte lika vacker idag men massagen var bra!
När jag kom hem och gick igenom all reklamen som låg innanför dörren kände jag att jag kanske ska ta och vila från styrkan idag. Bryter säkert ner kroppen istället om jag går ner och kör ett pass då jag körde så bra pass i helgen. Men hallå DIN MES, sa en annan röst till mig och den tackar jag nu för! Klart jag ska ner och köra ett roligt bra bröstpass. Så var det kostymbyte och en keps på huvudet för jag hade ju noll ordning på boet =) Vilket pass det blev sen! Rockade grymt bra och så träffade jag en kompis som gav mig extra energi. Åh vad lycklig jag är som gick ner och fick uppleva detta! Allt känns superbra och då menar jag allt!
Titta här förresten vad jag hämtade ut för roliga biljetter i fredags:
Fick lite blodad tand på konserter nu när jag ska på Madonna i sommar och Pink har jag alltid velat se. Hon sålde slut på Hovet så det fanns biljetter kvar till Globen nu i höst!

8 kommentarer:

  1. Åhhh..nu e jag bra avis på dej, BÅDE Madonna OCH Pink!!!!!
    jag vill me följa med =/

    Ha en skön v..

    SvaraRadera
  2. asg*,ibland e det det lilla som behövs.

    SvaraRadera
  3. Då var det väl tur att jag tipsade dig om att Pink flyttat konserten till Globen o att det skulle finnas fler biljetter...

    Blev det dom du frågade om iaf, eller har du hittat nya platser? Stort flin, så du ser ju nöjd ut ;-)

    Var ju synd att vi inte fick se ett fint kort här på "boet" o den utsmetade mascaran He he he

    SvaraRadera
  4. Millan: hehe, jag är även en "Rocking queen" =D
    Bamse: JA! Nu ska jag banne mig visa dig vad jag kan tänkte jag nog asg"
    Tobbe: Samma platser typ de övriga är reserverade för dem som beställt till Hovet.

    Madeleine Andersson

    SvaraRadera
  5. Bara Brittan o Beyonce som saknas nu då, sen har du samlat ihop dem... ;-)
    Shakira som behöver komma hit oxå för din del sen e det väl fulländat?

    Jag visste ju redan att du var Dancing-Queen! =)

    SvaraRadera
  6. Tobbe: Åh jag tackar för sista raden =D

    SvaraRadera
  7. En dancingQueen va det ja..vi får väl ta en tur på dansgolvet Madde när jag kommer upp nästa gång. Vi va på Statt förra helgen..det va najs, jag gillade dom många dansgolven. Jag älskar juh o dansa, kan stå på golvet en hel kväll!!!

    Kram fr en eftersvettig Skåne-bo
    ~M~

    SvaraRadera
  8. Millan: hehe, jag dansar ju aldrig nykter som uggla sjunger så det får nog bli längre fram i sommar =) Dricker ingen alkohol nu förrän midsommarafton. Hade varit skoj att ses o se vad du är för en =)

    SvaraRadera