torsdag 21 maj 2009

Vad skönt det är med helg-dagar!

Vilken underbar dag det varit, hela dagen!
Jag har haft fullt schema som jag ska berätta om och jag är så nöjd. Det är härligt när det är full upp och alltid igång.
Denna fantastiska morgon var fotsulorna på Kalmars vägar och jag gick kring Slottet. I det soliga vädret sprang jag sedan en go löptur på Stensö. Gick så lätt!!
Här är jag precis hemkommen. Syns visst inte riktigt hur röd jag är i ansiktet men det var tryck i det kan jag säga. Var lite kallskänka och gjorde Strömming-mackor som jag serverade mor och far på också.
Vidare till gymmet och körde ett gott Biceps-pass. Till Stadium och köpte mitt Adidas-linne jag tittat på, varför jag nu inte köpte det med än gång...=/ Över till Öland och äta kroppkakor hos min syster med familj och stämde av lite hur tiden låg till om jag hann åka till ÖB o handla lite shampoo/Balsam o lotion, hade en halvtimme på mig så det tyckte jag att jag skulle hinna med. Valde fel kassa dock, som alltid..men är det någon som hört att någon väljer Rätt kassa?? =)
När jag sedan gjorde entré satt alla vid bordet och syrran kom med fatet av goda kroppkakor, andades jag ut och avnjöt tre härliga kroppisar! Helt perfekta! Innan jag åkte tillbaka mot fastlandet körde jag ett bra axelpass på gymmet på öland men där var jag helt själv ikväll.
Ja...det är väl min dag idag.....hann med Maxi också kom jag på nu......=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar