tisdag 10 november 2009

Vilken afton!

Vilken artist hon är! Vilken show hon har givit oss och vi är så nöjda och glada båda två!
Inledningen med "High way to hell" säger allt och sen var det ös hela aftonen men också en hel del lugna akustiska framträdanden. Vilken röst hon har alltså. Jag hade kunnat åka till Helsingfors imorgon om jag fått en konsert-biljett. Jag lider med stor sorg till er som inte fick uppleva detta =) jag hade tänkt delge ett smakprov men dessvärre var filen för lång...jag är så sur på mig själv att jag totalt bommat batterierna i den kameran då jag sällan avnänder den lilla numera. Ganska stor ångest, men min vän hade med sig sin så jag hoppas på bilder och filmsnuttar därifrån! Har en liten showing snutt att bjuda på, dock inte den bästa men men.
I övrigt har jag haft fullt upp i storstaden med ett Bröstpass på förmiddagen på Vanadis Sports och shopping efter lunch med Kycklinggryta på restaurang Kalori. Hadlade på bra där ett tag, allt ifrån Adidas morgonrock till skitsnygga jeans på JC. Min morgonrunda på söder var ju inte heller fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar